Timișoara ar putea avea un city manager până la Crăciun. Alte posturi importante în administrație urmează să fie scoase la concurs

Dintre cele 309 persoane care și-au depus CV-ul pentru a fi administrator public, 20 au fost selectate pentru interviul telefonic, iar dintre acestea doar 3 vor ajunge în etapa finală a concursului. Dominic Fritz speră să facă numirea noului city-manager în următoarele două săptămâni. 

Cei trei finaliști urmează să fie invitați la o discuție cu o comisie de selecție condusă de primar. Dominic Fritz este cel care va numi noul administrator public al Timișoarei, cu un contract de management până la sfârșitul mandatului.

CITEȘTE ȘI: Cel mai râvnit job din administrație. Peste 300 de persoane au depus CV-uri pentru postul de city-manager al Timișoarei

leader board 728 x 90 px

„Sper că înainte de Crăciun vom putea să anunțăm cine va fi city-managerul Timișoarei”, a declarat primarul Dominic Fritz. Întrebat dacă Rudolf Gräf, consilierul său personal, și-a depus CV-ul pentru această poziție, Fritz a spus: „Nu și-a depus CV-ul. Deci, următorul city-manager cu siguranță nu va fi el. E un consilier foarte bun acolo unde este.”

La începutul lui 2021, Fritz dă drumul altor două concursuri

Primarul Timișoarei anunță și că a notificat Agenția Națională a Funcționarilor Publici de faptul că urmează să scoată la concurs posturile de secretar al primăriei și de arhitect-șef al orașului.

„O să fac un concurs la începutul anului viitor pentru poziția de arhitect-șef al Timișoarei și pentru cea de secretar general a primăriei. Ambele sunt ocupate acum doar în interimat și pas cu pas vom începe să ocupăm toate posturile interimare prin concurs. Cei care sunt interesați de poziția de arhitect-șef sau de secretar general, fiți pe fază, la începutul anului viitor o să se publice aceste anunțuri”, a spus Fritz.

Tot anul viitor urmează și schimbări în organigrama primăriei. Asta după ce va fi realizat și acel audit despre care Fritz vorbea imediat după câștigarea alegerilor.

„Am intrat în contact cu mai multe firme. (…) Din cauza pandemiei, firmele ne-au rugat să mai așteptăm până când situația epidemiologică e un pic mai bună. Vom propune în bugetul pentru anul viitor inclusiv acoperirea costurilor acestui audit. Până atunci ne descurcăm cu instrumentele pe care le avem aici: corp control, auditul intern și munca de detectiv a primarului și echipei sale.”, a mai spus acum Fritz.

CITEȘTE ȘI: Fritz anunță o nouă organigramă la Primăria Timișoara pentru anul viitor. Câți angajați lucrează acum pe C. D. Loga nr. 1?