Cel mai râvnit job din administrație. Peste 300 de persoane au depus CV-uri pentru postul de city-manager al Timișoarei

Sunt 309 CV-uri depuse la Primăria Timișoara pentru postul de administrator public. Documentele de intenție au putut fi depuse până miercuri-seară, urmând ca persoanele selectate să fie contactate pentru un interviu telefonic. Trei finaliști vor fi invitați la o discuție cu o comisie condusă de primarul Dominic Fritz. 

Noul administrator public va fi numit direct de primar şi va avea un contract de management până la sfârșitul mandatului edilului.

Candidații pentru această poziție trebuie să aibă studii superioare de economie, inginerie, administrație publică sau domenii similare și o experiență de cel puțin 10 ani în poziții de conducere în managementul public sau privat. Să aibă cunoștințe solide de operare a sistemelor informatice și în domeniul bugetării și execuției de bugete. Li se cere să aibă aptitudini bune de negociere, să cunoască limba engleză, să fie rezistenți la stres și să aibă o doză de umor. În plus, ar trebui să fie disponibili cel mai târziu în luna ianuarie a anului viitor.

Noul administrator public va coordona aparatul de specialitate al primarului și va gestiona, printre altele, patrimoniul instituțiilor publice din Timișoara, va răspunde de urmărirea cheltuielilor de funcționare ale primăriei și va asigura funcționarea investițiilor publice.

CITEȘTE ȘI: Primăria Timișoara este în căutarea unui city manager cu rezistență la stres și… o doză de umor. Alte cerințe ale postului