Ironii aruncate spre PSD: „Nu știu dacă cei care ne-au acuzat înțeleg sensul cuvântului fariseism!”

Replicile sarcastice schimbate între liderii politici din Caraș-Severin continuă pe tema directorilor de școli. Președintele PSD, Ion Mocioalcă, i-a acuzat pe liberali de „fariseism”, însă liderii PNL nu au rămas datori cu răspunsuri.

„Nu i-a oprit nimeni timp de 10 ani de zile să facă acele concursuri și să își bată oamenii pe funcții, pentru că știm foarte bine din ce birou se numeau timp de 10 ani. Acum, fariseismul acesta este chiar deranjant”, a declarat Ion Mocioalcă, președintele filialei județene a PSD, cu prilejul conferinței de presă pe care a susținut-o la Reșița, alături de fostul ministru al Educației, Ecaterina Andronescu.

CITEȘTE: Mocioalcă, despre scandalul schimbării directorilor de școli. Ce i-a răspuns lui Frunzăverde?

Întrebat cum comentează afirmațiile liderilor PSD, Sorin Frunzăverde a readus în atenția opiniei publice neregulile pe care le-a depistat la conducerea Inspectoratului Școlar.

„Nu știu dacă cei care ne-au acuzat înțeleg sensul cuvântului fariseism. E un cuvânt mai complicat, mai greu de înțeles și, iată, greu de abordat. Pot să vă spun următorul lucru și avem o documentație pregătită din care noi credem și vă dăm această documentație motivată legal. Actul respectiv face referiri la legalitate. Domnul Nicolae Grindeanu a ocupat ilegal funcția de profesor titular”, a declarat Sorin Frunzăverde, care i-a provocat pe social-democrați să vină cu documente prin care să combată acuzele.

De asemenea, a readus în discuție schimbarea politică din funcția de director a Rozinei Ghiorghioni, care a fost director al Liceului Tehnologic din Oțelu Roșu mai mulți ani.

CITEȘTE ȘI: Inspectorul general, Nicolae Grindeanu, numit ilegal pe funcție? 

La capitolul Inspectorat Școlar, Ioan Benga, vicepreședinte al PSD, a explicat că social-democrații au lămurit o dată neclaritățile liberalilor despre numirea lui Nicolae Grindeanu și, din punctul lor de vedere, nu s-a întâmplat nimic ilegal la conducerea instituției.