Românii de pretutindeni, uniți prin gând, valori și artă culinară

Valorile românilor, servite pe tavă străinilor. Preparatele tradiționale iau drumul Italiei – direct în Veneția. „Ana Lugojana” se extinde.

Diversitatea gusturilor și rafinamentul preparatelor tradiționale românești, o adevărată cultură gastronomică a poporului român, împletită cu măiestrie în timp și perfect nuanțată de influența popoarelor ce s-au perindat pe teritoriul nostru au transformat necesitatea de atunci în pasiunea de astăzi. Afaceri culinare de succes s-au născut, iar antreprenori cu viziune au valorificat la maximum tot acest potențial al bucătăriei românești, exportând brandul și în străinătate.

„Ana Lugojana” – semnătura perfecțiunii bucătăriei bănățene – a crescut „într-un an cât alții în zece” și se pregătește să depășească frontierele. Prima oprire – Veneția. După muncă, investiții, strategii și pasiune investite într-un business activ de mai bine de 10 ani în zona Banatului, eforturile au fost încununate de succes odată cu lansarea brandului „Ana Lugojana”, un brand al Lugojului, găzduit și valorificat de Reșița și care va fi exportat și pe continentul european.

„Mulțumim clientelei din Reșița, în primul rând pentru percepția pozitivă pe care au avut-o față de brandul Ana Lugojana și dublarea cifrelor în noua locație și sperăm să satisfacem gusturile în continuare, la fel de bine ca până acum. 

După evenimentul de la Reșita, unde a avut loc prima deschidere a brandului, a urmat Timișoara, în centrul Euro, având un succes deosebit. În toamnă așteptăm o deschidere și în Iulius Town, unde sunt perfectate toate formele juridice pentru a putea deschide un restaurant cu meniu a la carte, iar la prânz, cu meniul zilei. Ne dorim chiar acolo, în inima Timișoarei, în cel mai mare centru de afaceri din țară, locul unde se estimează un trafic de 75.000 de oameni pe zi.

«Următorul punct pe ordinea de zi», ca să zic așa, este cu dublă țintă: după Timișoara, o să așteptăm autostrada spre Deva și apoi ne vom îndrepta pașii spre Arad, datorită viabilității pentru zona de vest a țării. Și în același timp dorim să deschidem încă un punct de lucru și în Caransebeș, doar că acolo formele juridice sunt un pic mai anevoioase”, a explicat, pentru Express de Banat, Octavian Batori, fondatorul acestui business de succes.

„Ana Lugojana” ajunge în Italia

„Pe plan internațional, visul nostru este să vindem produsele noastre în Europa, în orașe cu o comunitate mare de români. Ați văzut și la ultimele alegeri unitatea noastră. Românul, chiar dacă pleacă, iubește, simte românește și adoră produsele tradiționale, indiferent de vârstă sau de profesie. Și în acest sens, în 2021 sperăm să deschidem prima locație în Italia – Veneția, zonă unde este un trafic de circa 700.000 de oameni pe zi. Prioritar pentru noi este să avem o locație cu produsele noastre necongelate. În Uniunea Europeană se forțează nota pe congelat, produsule să fie exportate congelate. Noi vrem să găsim formele juridice pentru a putea exporta produsele necongelate, pentru a putea face o producție, să zic, 100% în condițiile noastre, nu cele care impun congelările”, a declarat antreprenorul.

CITEȘTE ȘI: Ana Lugojana – semnătura perfecțiunii bucătăriei bănățene

Proiectul „Ana Lugojana” vizează același tipar de local – împinge tava și de catering, cu materia primă ce se prepară la locul vânzării și care se gătește după principiile gazdelor. „Gama preparatelor va avea un efect pe sezon. Adică în perioada de iarnă se va axa mai mult pe produse din preparate din porc, iar în perioada de toamnă – vară, pe ciuperci, produse din legumicultura noastră. Noi ne dorim să rămână o bucătărie autohtonă, care se numește austro-ungară-sârbă, așa cum este ea denumită pe plan internațional, așa cum este ea de sute de ani în zona noastră”, a mai adăugat Octavian.

Informații legate de comenzile la domiciliu, torturi și prăjituri se pot obține la numărul de telefon 0728 962 764.