De 10 ani, BuzzCamp se îngrijește de destinele a mii de tineri

BuzzCamp a sărbătorit 10 ani de existență, alături de companii de renume și în prezența a zeci de tineri ambițioși, interesați de dezvoltarea profesională.

„Am împlinit 10 ani fericiți, plini de evenimente foarte frumoase în care am încercat să îndrumăm tinerii spre o cale profesională cât mai bună și spre ceea ce ei își doresc să construiască. Acest concept BuzzCamp este construit de Anca Nazarov, cea care a înființat grupul Inspire în urmă cu 10 ani, în ideea de a ajuta tinerii să-și găsească un drum profesional și iată că proiectul, foarte bine implementat, este de mare succes”, a spus Daniela Tăbăcaru, PR Asistent la agenția Inspire.

Evenimentul de anvergură organizat la Hotel Timișoara a fost susținut de mai mulți speakeri din partea companiei Atos și Generali, care ulterior au organizat și un workshop de recrutare, urmați de Dan Lucian Ștefancu, fost blogger, un freelancer care în prezent conduce o echipă de români pe partea de IT și Bianca Gabrini, cea care a înființat un nou concept de traveling și a călătorit în 45 de țări. Invitații au împărtășit tinerilor din experiența lor profesională, sfătuindu-i pe aceștia cu privire la calea ce trebuie urmată spre un drum profesional de succes, axându-se pe două teme de discuție: „How to get from point 0 to expertise” (temă de orientare în carieră) și „Before and after soft skills” (temă de dezvoltare personală).


Despre activitatea BuzzCamp, Daniela Tăbăcaru a menționat că proiectul constă în evenimente de recrutare, organizate de două ori pe an, în cele mai mari orașe din țară, destinate tinerilor, studenților și absolvenților cu vârste cuprinse între 26 și 28 ani. Pentru companiile care doresc să rămână în sediu, reprezentanții BuzzCamp realizează întâlniri de tip open doors, dar și „șezători” pentru cei care aleg confortul din afara unui birou (biblioteci sau cafenele). Aceste evenimente sunt la fel, de recrutare.

CITEȘTE ȘI: BUZZCamp, Gala Edition – 10 ani dedicați tinerilor ambițioși, orientați spre carieră

„Avem clienți care caută oameni noi în companie și forțe proaspete de muncă, iar noi organizăm aceste evenimente pentru a găsi oameni motivați să muncească la ei în companie. Practic noi facem o campanie online, anunțăm joburile pe care companiile le au disponibile, persoanele doritoare aplică la noi pe site, pe buzzjob.ro și mai departe oamenii de la HR filtrează în funcție de profilul lor și ceea ce își doresc clienții noștri, dar asta după eveniment. Noi filtrăm CV-urile în funcție de profilul căutat, pentru că nu ar fi ferm din partea noastră să chemăm companiile care își doresc ceva pe IT și să candideze persoane care sunt doar pe zona de comunicare”, a mai adăugat Daniela Tăbăcaru.

Cu o activitate de 10 ani în spate, BuzzCamp se bucură, la ora actuală, de foarte mulți clienți, printre care sunt și cei de la Generali, companie ce le-a fost parteneră în tot acest interval. „Sunt mulțumiți de noi, i-am ajutat mereu și am avut o colaborare extraordinară cu ei, dar la fel le mulțumim și celor de la Atos, compania care a apelat pentru prima oară la noi cu ocazia acestei ediții, dar ne așteptăm să avem și mai mulți clienți pentru că evoluția este cea mai importantă”.

Proiecte de viitor pentru BuzzCamp

Seria de evenimente BuzzCamp va continua pe aceeași linie și în perioada ce va urma pentru că, după spusele reprezentanților, este ceea ce ei și oamenii își doresc, dar și clienții parteneri, iar dacă la un moment dat și societatea se va schimba, atunci sigur vor apărea noi strategii de dezvoltare. Tocmai în acest sens, BuzzCamp lucrează la un nou proiect – „Romanian Favorite Emploier” – care este un fel de statistică pentru ceea ce își doresc angajații de la angajatori. În cadrul acestui nou program a fost lansat un sondaj, pentru mai mulți respondenți, urmând ca în jurul lunii februarie să apară și primele rezultate ce vor fi prezentate în cadrul unei conferințe de presă. Orașele care vor mai găzdui evenimentul, în acest an, sunt Baia Mare și Alba Iulia, iar pentru anul viitor sunt vizate și centrele universitare din Târgu Mureș, Galați, Craiova.

Express de Banat a fost partenerul media al evenimentului.

/** clever pariuri **/ /** sfarsit clever **/