Haragea Investment invită pasionații de afaceri la o nouă sesiune de informare Start-Up Nation

Haragea Investment invită la dezbateri persoanele cu inițiativă și idei de afaceri care intenționează să înființeze un business și au nevoie de suport specializat.  


Evenimentul, programat pentru sâmbătă, 10 noiembrie, va avea loc la Casa de Cultură din Caransebeș și este împărțit în două sesiuni de lucru. De la ora 12 la 15 va avea loc o întâlnire tehnică unde sunt așteptate persoanele care deja au depus proiectele sau sunt în stadiul de lucru, iar în intervalul 16-18 se va desfășura sesiunea de informare pentru doritori.

Acțiunea are ca obiectiv informarea potențialului grup țintă și a publicului larg cu privire la oportunitățile antreprenoriale pe care le oferă programul Start-Up Nation, activitățile proiectului și condițiile de participare în cadrul acestuia, pe ce perioadă se întinde, care sunt obligațiile la care se înhamă fiecare dintre cei care vor să acceseze și care sunt beneficiile fiecăruia.

CITEȘTE ȘI: Lumea oamenilor de afaceri a mai câștigat un partener: Haragea Investment!

Andreea Haragea, creierul firmei Haragea Investment, le va vorbi participanților despre întregul parcurs pe care o persoană îl poate avea în cadrul programului guvernamental care oferă tinerilor 44.000 de euro ca să își facă o afacere, mai exact va explica modalitatea de înfăptuire a unui astfel de proiect, desfășurarea și selectarea planurilor de afaceri, caracteristicile și modalitatea de lucru. Una dintre intențiile antreprenorului este de a relata informații corecte și reale și să răspundă întrebărilor venite din partea celor care au căzut în capcana falsă a informațiilor de pe internet.

„Nu trebuie neapărat să fie tânăr, poate să vină oricine, pentru că nu avem criterii de vârstă, orice persoană care este interesată să acceseze Start-Up sau care vrea să se lămurească în privința unor informații pentru că nu le răspunde nimeni în detaliu, este invitat să ni se alăture”, spune Andreea Haragea.


Ce oferă Haragea Investment?

  • Consultanță în etapa precontractuală;
  • Analiza completă a solicitantului înaintea semnării contractului de colaborare;
  • Analiza eligibilității proiectului și aplicantului;
  • Realizarea punctajului estimativ al proiectului;
  • Informații despre sistemul de finanțare;
  • Informații despre programele de finanțare, încadrarea solicitanților la programul pretabil planului lor de dezvoltare;
  • Informații cu privire la cheltuielile eligibile și neeligibile;
  • Informații despre drepturile și obligațiile beneficiarului;
  • Întocmirea și depunerea dosarelor de rambursare;
  • Elaborarea caietelor de sarcini;
  • Elaborarea rapoartelor de progres și a raportului final;
  • Elaborarea rapoartelor în perioada de post-implementare.