Administrația județeană estimează că șoseaua Timișoara-Giarmata, între centură și nodul cu A1, va fi dată în trafic la patru benzi cel târziu în luna septembrie a acestui an. Acolo, drumarii efectuează lucrările posibile pe timpul iernii, iar constructorul intervine cu utilaje pe șenile.
Potrivit CJT, constructorul montează pe acest tronson tuburi de podețe, decopertează și umple cu balast casetele realizate pentru cele două benzi noi de circulație. Ar avea nevoie de aproximativ 30 de zile de condiții meteo favorabile pentru a aduce întreg tronsonul la nivel de balast. Când temperaturile vor permite se va turna betonul stabilizat.
În privința celui de-al doilea tronson de drum, de până la intrare în Timișoara, „toate părțile implicate, inclusiv Primăria Timișoara, trebuie să se pună de acord, într-o viitoare ședință de lucru, asupra modului în care se va proceda cu stâlpii destinați troleibuzelor. Astfel, pe parcursul anului acesta se va putea interveni și în Dumbrăvița.”, a transmis CJT.
Lucrările de lărgire a drumului Dumbrăvița-Giarmata-A1 sunt finanțate prin fonduri europene și au o valoare de aproximativ 68 de milioane de lei.