Alin Nica cere administrației locale soluții concrete pentru Colterm și STPT, societățile „problemă” ale Timișoarei

Președintele CJT este de părere că eficiența economică a celor două societăți „problemă” din subordinea CL Timișoara este legată de decizia administrației locale de a continua sau nu cu subvenționarea acestora. Alin Nica spune că primăria este cea care trebuie să decidă calea de urmat la Colterm și Societatea de Transport Public. 

Alin Nica spune că a discutat cu partenerii locali de coaliție situația societății de termoficare a Timișoarei și a STPT. Președintele CJT neagă faptul că ar fi avut loc discuții între PNL și USR PLUS cu privire la împărțirea posturilor de conducere la companiile din subordinea CL Timișoara.

CITEȘTE ȘI: Consilierul local PSD Radu Țoancă: Se vor înființa posturi de directori adjuncți în societățile Primăriei Timișoara special pentru cei din USR și PNL

„Schimbarea conducerii de la Colterm bazându-se doar pe acapararea unor funcții în mod unilateral și negândindu-se la problemele reale cu care se confruntă societatea e dezastruoasă pentru locuitorii Timișoarei. Am dorit să transmitem partenerilor noștri că discuțiile pe care noi trebuie să le purtăm se referă la dezvoltarea acestor societăți de transformare a lor în societăți profitabile. Avem două societăți problemă și aici este vorba de Colterm și STPT. În ambele societăți, eficiența lor economică este legată de decizia administrației locale de a continua cu subvenționarea acestor societăți sau de a transfera această subvenție pe seama populației. E o decizie foarte grea pe care administrația publică locală trebuie să o ia, pentru că amânarea acestor decizii dificile ne vor pune în spatele nostru povara unor amenzi, cum a fost cea de la Colterm, sau a a altor cheltuieli care pot apărea ulterior.”, a declarat Alin Nica.

gif card de energie dacus 1000x100 Brantner 1000x100px

Liberalul solicită de la administrația locală soluții, planuri de dezvoltare a acestor două societăți.

„De exemplu, la STPT, care e strategia noastră de mobilitate urbană? Cum dorim să arate rețeaua de transport? Cât de mare poate fi subvenția acordată pe viitor? Peste tot aceste societăți sunt subvenționate, dar trebuie să discutăm dacă a subvenționa 100% e o măsură justă sau dacă e just ca și cetățenii să co-participe la acest serviciu de utilitate publică. Dar administrația locală e aleasă să vină cu soluții. Politic, suntem alături de partenerii noștri și dorim să avem o discuție clară cu problemele pe masă. Schimbarea de directori fără o viziune pe termen mediu și lung e la fel de nocivă ca neluarea unor măsuri care se impun. Nu mi-a prezentat domnul Fritz nicio măsură concretă, așteptăm să vedem pe hârtie scris, așa, vorbe… vorba zboară., a explicat Nica.

CITEȘTE ȘI: Amendă colosală dată Colterm pentru neachiziționarea certificatelor verzi. Cine va plăti cei 20 de milioane de euro?

1000x100 (4) publicitate si promovare online banner maxagro STPT job 1000x200
/** clever pariuri **/ /** sfarsit clever **/