Afacerile, pe înțelesul tinerilor. Adolescenți din 6 țări, în Tabăra Marabu din satul Milcoveni

1000x100 (2) STPT job 1000x200
publicitate in ziar Casa Auto Timisoara
po 1000x100px (3) untitled design set 970x90 px
1000x100 Cuib de vise 1000x100
1000x100 (2) mbmr 1000x100
1000x100 (2) untitled design set 970x90 px
casinoherculane by sungarden
untitled design set 970x90 px
gif card de energie dacus 1000x100 alv bannerexpressbanat resita 1000x100px ian24
casinoherculane by sungarden alv bannerexpressbanat resita 1000x100px ian24

Deslușirea tainelor antreprenoriatul de la vârste fragede poate reprezenta calea spre afaceri de succes. Tocmai pentru a deschide drumul spre o astfel de realizare, Tabăra Marabu din satul Milcoveni, comuna Berliște, a găzduit recent câteva zeci de tineri în cadrul unui proiect care să poată da naștere unor idei mărețe.

Timp de 8 zile, în perioada 8 – 15 septembrie, Filiala Caraș-Severin a Asociației Generale a Economiștilor din România a implementat proiectul BEST care a presupus un schimb de tineri, în Tabăra Marabu din satul Milcoveni, comuna Berliște. Au participat 36 de tineri și 6 lideri de grup din România, Lituania, Polonia, Spania, Bulgaria și Grecia, cu vârste cuprinse între 16 și 24 de ani.

Pe parcursul celor 8 zile, au fost organizate activități bazate pe educația non-formală, constând în sesiuni interactive, jocuri de simulare, discuții cu experți, metoda fair-trade, workshopuri tematice, comunicare inter și intra-generațională, activități de team building și dezvoltare a stimei de sine. Activitățile au fost pregătite de echipele din fiecare țară. Scopul proiectului a fost acela de a dezvolta spiritul antreprenorial în rândul tinerilor din mediul rural pentru a oferi cunoștințe care să le dezvolte abilitățile pentru demararea și gestionarea unei afaceri.

1000x100 (3) 1000x100 (4)
untitled design set 970x90 px
1000x100 casinoherculane by sungarden gif card de energie dacus 1000x100
STPT job 1000x200
Muzeul TM
gif card de energie dacus 1000x100
Banner Forta Dreptei tm 1000x100 1000x100 (4)
publicitate ziar expresb 1000x100 pizzeria Dimitrios 1000x100
publicitate ziar expresb 1000x100
1000x100 (3)
promovare banner maxagro Muzeul TM
gif card de energie dacus 1000x100 Brantner 1000x100px

Obiectivele specifice ale proiectului au fost:
– să genereze o schimbare de mentalitate și o orientare spre antreprenoriat a 36 de tineri din cele 6 țări participante pe durata proiectului;
– să mărească cunoștințele care să le permită celor 36 tineri să dezvolte idei de mici faceri în mediul rural pe durata proiectului;
– să dezvolte aptitudinile de inițiere a unei afaceri în mediul rural pentru 36 de tineri din cele 6 țări partenere pe durata proiectului;
– să mărească cunoștințele celor 36 de tineri în gestionarea unei afaceri în mediul rural pe durata proiectului;
– să dezvolte creativitate în rândul a 36 de tineri pentru identificarea oportunităților pieței în mediul rural, prin activități de simulare, faire trade și workshop-uri cu experți pe durata proiectului.

„În urma acestui proiect, au crescut competențele antreprenoriale ale tinerilor din cele 6 țări partenere și a fost realizată o broșură cu bune practici în domeniul antreprenoriatului rural”, transmite Mirela Minică, manager de proiect și președinte al Asociației Generale a Economiștilor din România, Filiala Caraș-Severin.

1000x100 (4) publicitate si promovare online banner maxagro STPT job 1000x200
1000x100 (2) STPT job 1000x200
publicitate Timisoara banner maxagro STPT job 1000x200
1000x100 untitled design set 970x90 px
Muzeul TM
banatica 1000x100
Muzeul TM
versay aprilie 980x120 px banatica 1000x100
banner td untitled design set 970x90 px
Brantner 1000x100px Muzeul TM
/** clever pariuri **/ /** sfarsit clever **/