Municipalitatea lugojeană este extrem de optimistă în privința deschiderii, în acest an, a ștrandului orașului, motiv pentru care a început deja angajările de personal.
Primăria Lugoj trebuie să angajeze pentru ștrandul municipal îngrijitori, casieri, personal tehnic, salvamari și un șef de serviciu, care să îi coordoneze pe toți aceștia. Problema este că singurul candidat pentru funcția de șef de serviciu a picat la proba practică, după ce a fost admis la toate celelalte.
Deloc complicată, proba practică a avut loc la bazinul de la Școala Gimnazială nr. 30 din Timișoara, asta și pentru că Lugojul are bazin acoperit, inaugurat acum doi ani și închis în aceeași zi… Candidatul a avut mari probleme la proba de înot, unde nu a fost în stare să demonstreze abilitățile solicitate, motiv pentru care cei din comisia de examinare l-au depunctat masiv.
Au fost acordate puncte pentru capacitatea de adaptare; capacitatea de gestionare a situațiilor dificile; îndemânare și abilitate în realizarea cerințelor (înot 100 de metri, călcat apa – minimum 2 minute), abilitatea de a scoate o victimă din bazin și altele.
Alte posturi cu probleme sunt cele de salvamari, pe care Primăria nu le-a scos încă la concurs, primarul Francisc Boldea precizând că se va recurge la soluția aducerii unei persoane din Constanța, care să poată să instruiască și să-i autorizeze pe cei care doresc să angajeze pe acest post.
Primăria Lugoj a programat deschiderea ștrandului pentru luna mai, „aproape” de termen, dacă ținem cont că lucrările ar fi trebuit să fie finalizate, conform proiectului, în 2014.
Dar și asupra acestei date se așază un mare semn de întrebare, mai ales în condițiile în care nu se va reuși completarea schemei de personal.