Unul dintre cei mai mari operatori de curse aeriene la nivel mondial, în sfârșit la Timișoara?

Activitatea Aeroportului Internațional „Traian Vuia” Timișoara devine tot mai tentantă în ultima perioadă, fie că vorbim de cei care zboară în interes de serviciu, fie de cei care aleg avionul pentru destinaţii de vacanță. Totuși, pentru capitala Banatului e loc mereu de mai bine. Conducerea Aeroportului știe acest lucru foarte bine și dorește să aducă un mare operator de curse la Timișoara!

Vizată este compania de prestigiu Turkish Airlines, un operator cu foarte multe curse la nivel mondial, dar și cu o imagine ireproșabilă. Ar fi important ca Aeroportul din Timișoara să lucreze și cu operatorul turc, întrucât compania are legături excelente cu Orientul. Cu alte cuvinte, pentru bănățeni ar fi mult mai ușor să meargă în concedii exotice în Bali, Phuket, Maldive sau Dubai, făcând escale mai puține sau chiar deloc. „Pe cine ne dorim în 2020, cum ne dorim în fiecare an, este Turkish Airlines ca să avem o legătura spre Orient directă. Asta ne doare pe noi. Îmi este foarte bine că avem patru zboruri pe zi, Lufthansa care ne duce oriunde în lume, e foarte bine că avem destinații directe în Europa, e foarte bine că Taromul zboară cel mai bine din toată țara de la Timișoara, cu gradul cel mai mare de încărcare cu cei mai mulți pasageri, dar ne lipsește o legătura directă sau de conexiune spre Istanbul spre Orient, asta este ținta noastră.”, mărturisește directorul Aeroportului Internațional „Traian Vuia”, Dan Idolu.

Turkish Airlines are legături cu aproape tot mapamondul, între care evidențiem zborurile spre zone importante din Orient, economic și turistic vorbind: Bangkok, Beijing, Canton, Hanoi, Ho Și Min (Saigon), Hong Kong, Manila, Seoul, Shanghai, Singapore, Taipei, Tokyo și Ulaanbaatar.

Aeroportul timișorean lucrează în acest moment cu șase operatori

În prezent, pe Aeroportul Internațional „Traian Vuia”, regăsim șase operatori de curse: Wizzair, Tarom, Lufthansa, Ryanair, Eurowings și Blue Air. În total, vorbim de 140 de zboruri directe, cu curse de linie, spre 24 de destinații din nouă țări.

Din acest acest an, Wizzair va renunța la cursele spre Billund (Danemarca) și Doncaster (Anglia), însă e foarte probabil să fie introduse noi destinații. „E bine să păstrăm măcar destinațiile pe care le avem acum, e un trafic constant care a crescut anul acesta undeva la 4%, deci o creștere decentă, afacerea a crescut mai mult pentru că am fost mult mai bine gestionați economic. Dar să ne gândim că trăim într-o Europa așezată, România este o țară așezată și ne mulțumim cu creșterea decentă, așa cum se întâmplă în toată Europa Occidentală, cu 2, 3, 4 -5 la suta este media de creștere europeană și ne satisface acest lucru.”, a mai precizat Dan Idolu.