Un nou an de reușite la nivel european pentru dm drogerie markt

gif card de energie dacus 1000x100 alv bannerexpressbanat resita 1000x100px ian24

Încă un an încheiat cu mare succes pentru singurul lanț de drogherii existent în România, dm drogerie markt, prezent și în Timișoara cu nu mai puțin de șase magazine. 

În 2018-2019, anul financiar proaspăt încheiat, la nivelul întregului concern dm drogerie markt s-a realizat o creștere stabilă a cifrei de afaceri care a ajuns la valoarea de 11,2 miliarde de euro.

Factorii care au influențat această creștere sunt extinderea și optimizarea continuă a sortimentului de produse, grija noastră față de clienți, dorința permanentă de a înțelege dorințele lor, precum și întâmpinarea dorințelor clienților și asigurarea acestora”, a declarat Ivana Martináková, administrator dm România.

Odată cu cifra de afaceri a crescut și numărul de magazine în Germania, Austria și țările afiliate, printre care România, Ungaria, Cehia, Slovacia, Slovenia, Croația, Serbia, Bosnia-Herțegovina, Bulgaria, Macedonia și Italia. Astfel, cu un total de 3.668 de magazine în toată Europa, aproximativ 2.000 sunt doar în Germania, 1.283 în țările afiliate, iar restul până la numărul total în Austria.

Important pentru noi este și să oferim angajaților condiții pentru a se dezvolta în continuare, pe toate planurile, și pentru a putea trăi corect cultura dm”, a adăugat Ivana Martináková.

În aceste împrejurări, numărul angajaților a crescut la 62.000 în toată Europa, cu 40.000 dintre ei în Germania, aproape 7.000 în Austria și peste 14.000 în țările afiliate. Aceștia lucrează în peste 3.600 de filiale – magazine și depozite.

În ceea ce privește România, cifra de afaceri a ajuns la 498 milioane de lei, fapt care înseamnă o creștere de 20% față de anul fiscal precedent. În plus, dm este prezent în aproape fiecare oraș mare, cu 105 magazine deschise până la 30 septembrie, dintre care 12 doar în anul financiar care a trecut, iar în privința angajaților, s-au creat peste 180 de noi locuri de muncă.

1000x100 (3)

Pentru construirea sediului și depozitului din Timișoara s-au investit 35 de milioane de lei. Suprafața totală a terenului este de 32 mii de metri pătrați. Sediul (trei nivele) ocupă aproximativ 3.600 mp și este dotat atât cu birouri și săli de ședințe, cât și cu spații de relaxare și alte facilități. Depozitul ocupă o suprafață de peste 6.700 mp. Numărul de angajați ajunge la 123 în sediu, respectiv 147 în depozit.

Zilnic pleacă din depozitul dm 200 de paleți de marfă, de la peste 150 de furnizori interni și externi”, a precizat Ivana Martináková.

Clientul se află în permanență în centrul atenției angajaților și administrației dm drogerie markt, fapt pentru care se realizează cu regularitate studii de piață”, a afirmat Daniela Jordanovski, directorul de marketing și achiziții dm România.

După cum s-a observat din cele mai recente studii, clienții apelează la dm pentru produse de îngrijire, frumusețe, dar și pentru articole pentru bărbați sau pentru îngrijirea casei. Printre atributele cu care cumpărătorii au descris lanțul de magazine se află „moderni”, „inimoși”, „de încredere”, „responsabili”, „de succes” și așa mai departe, astfel că 99% dintre clienți se declară cel puțin satisfăcuți de experiența lor cu dm, 82% mai mult decât satisfăcuți, iar 33% extrem de satisfăcuți.

Se încearcă, de asemenea, prin intermediul unor produse sustenabile, alimente bio, produse cosmetice naturale certificate (gama Alverde), inovații „verzi” (gama pentru bărbați SEINZ, peria de dinți din lemn fără plastic, șamponul solid în cutie de carton, hârtia igienică umedă biodegradabilă etc.) și a unor diverse campanii să se trezească responsabilitatea socială, să se trezească interesul cetățenilor români, dar nu numai, pentru o lume mai bună.

În acest sens, dm drogerie markt a dat start proiectului „Dințișorii veseli”, un program educativ cu obiectivul de a-i familiariza pe preșcolari cu igiena orală corespunzătoare; parteneriatului cu MagiCamp sau programului „Giving Friday” , o zi a dăruirii, o încercare de a transfera nebunia de „Black Friday” și de a îndrepta atenția spre o cauză nobilă care va avea loc în 29 noiembrie. În acea zi se vor lua în calcul toate încasările, iar 5% din suma totală încasată va fi îndreptată spre a oferi mese calde copiilor defavorizați.

Planificăm deschiderea de alte 12 până la 15 magazine, dintre care două numai în Timișoara. Nu putem spune nimic deocamdată despre cifra de afaceri estimată la finalul anului financiar curent, 2019-2020. Suntem temperați, rezervați. Totul depinde de schimbările de lege care pot apărea, de posibile modificări ale salariului minim sau de orice altceva poate apărea ca să frâneze dezvoltarea economică”, a relatat Cristian Crișan, administrator dm România, despre viitorul dm drogerie markt în România.

publicitate Timisoara banner maxagro STPT job 1000x200
/** clever pariuri **/ /** sfarsit clever **/