Turismul din Clisura Dunării, înscris în competiția Ro Smart în Țara lui Andrei

casinoherculane by sungarden

Asociația „Dunărea” Moldova Nouă militează pentru promovarea turismului în Clisura Dunării, prin intermediul tehnologiei și a digitalizării.

ONG-ul de la malul Dunării s-a înscris în competiția Ro Smart în Țara lui Andrei, o competiție aflată la a doua ediție, cu proiectul „Dezvoltarea turismului în Clisura Dunării”, pe secțiunea: infrastructură.

Ro Smart în Țara lui Andrei caută acele proiecte inovatoare care, prin tehnologie și digitalizare, rezolvă problemele din comunități, îmbunătățesc calitatea vieții cetățenilor, eficientizează consumul de resurse și accesul la serviciile publice sau reduc cheltuielile publice.

Mai multe detalii despre proiectul depus pe Țara lui Andrei ne sunt oferite de președintele Asociației „Dunărea” Moldova Nouă, Corneliu Martin, care declară pentru expressdebanat.ro: „Proiectul constă în promovarea turismului din Clisura Dunării, adică zona Baziaș-Berzasca, prin realizarea atât a unor hărți turistice pe hârtie, cât și pe android, hărți digitale care pot fi accesate printr-un website PWA (Progressive Web Application) și sistem de scanare QR CODE. Acest sistem de scanare va fi disponibil pentru fiecare comună și pentru fiecare destinație turistică din zonă, acolo unde turiștii nu au acoperire la rețelele de mobil”.

publicitate ziar expresb 1000x100 pizzeria Dimitrios 1000x100

Tot în cadrul acestui proiect care, între 5 și 19 iunie, se află în perioada de votare, împreună cu 4 voluntari ai asociației, care vor fi și ghizi turistici, „vrem să ecologizăm cele trei trasee turistice din zonă: Zlatița-Baziaș-Pojejena-Moldova Nouă, Moldova Nouă-Valea Mare-Gârnic, Moldova Nouă-Coronini-Baba Caia-Berzasca-Sfânta Elena-Bigăr și vom pune indicatoare acolo unde sunt căzute sau nu sunt deloc”, anunță Martin.

Folosind digitalizarea, inițiatorii proiectului de la Moldova Nouă își propun să actualizeze toate obiectivele turistice din zonă, astfel încât „turistul, atunci când vine în vizită, să știe unde să mănânce, unde să doarmă, ce locuri poate vizita”, mai explică președintele ONG-lui.

Bugetul proiectului „Dezvoltarea turismului în Clisura Dunării” este de 35.000 de euro, din care 16.500 de euro este valoarea softului.

Despre care sunt pașii în vederea câștigării acestui proiect, Corneliu Martin concluzionează: „Până la data de 19 iunie, proiectul beneficiază de votul popular. Apoi între 19-25 iunie, cele aproximativ 20 de proiecte selectate pentru semifinale vor trebui susținute în fața juriului, la București, iar pe 29 iunie va avea loc votul final, care va arăta dacă am câștigat sau nu finanțarea”.

1000x100 untitled design set 970x90 px
/** clever pariuri **/ /** sfarsit clever **/