Caraș-Severinului i s-au promis nu multe, foarte multe, dar s-a bucurat în final de prea puține investiții. Singurul proiect de mare anvergură, finanțat de Uniunea Europeană cu 200 de milioane de euro, n-ar fi devenit realitate fără sprijinul fostului premier Victor Ponta!
Miniștrii Guvernului Dăncilă să plimbă prin Caraș-Severin într-o veselie. Pentru chilipiruri și pentru a arunca praf în ochii celor care duminică, 26 mai, sunt așteptați la urme pentru a-și desemna reprezentanții în Parlamentul European. Așa se face că ministrul Transporturilor a venit de două ori la Oravița pentru câțiva metri pătrați de asfalt, iar ministrul Dezvoltării a bătut drumul din capitală până în Caraș-Severin ca să se laude cu o grădiniță pentru câțiva zeci de copii. Au mai venit și alții din Cabinetul Dăncilă, dar nimic notabil. Caraș-Severinul are nevoie de altceva, de proiecte mari de infrastructură. Așa cum, arată secretarul general Pro România, Ion Mocioalcă, s-a întâmplat pe vremea când Victor Ponta semna pentru alimentarea cu apă și canalizare în tot județul Caraș-Severin.
„Toate alimentările cu apă și canalizare din Caraș-Severin, lucrări de peste 200 de milioane de euro, nu s-ar fi întâmplat dacă nu aș fi fost la Victor Ponta în birou împreună cu Sorin Frunzăverde. Dacă nu asigura cofinanțarea pentru acest proiect european, nu s-ar fi realizat! Din păcate, este singurul proiect important care s-a semnat pentru Caraș-Severin. Au venit și alții pe aici, ne-au promis asfalt și în baie, și pe stradă, pe ultițele și străzile din Caraș-Severin, însă, din păcate, nu s-a întâmplat nimic. Ne-au promis autostrăzi suspendate, ne-au spus că leagă Reșița și Carașul de Viena, însă acest lucru încă nu s-a întâmplat”, a explicat deputatul Ion Mocioalcă.
Despre absorbția de fonduri europene în județul Caraș-Severin a vorbit și comisarul european Corina Crețu. Candidat Pro România la alegerile europarlamentare de duminică, aceasta a mărturisit în mai multe rânduri că Uniunea Europeană alocă sume uriașe pentru mari proiecte de infrastructură, dar că România nu a făcut prea multe eforturi în a le obține. Corina Crețu a dat inclusiv exemplul Drumului Național 57, pe care Guvernul Dăncilă îl cârpește cu bani de la bugetul de stat, când, foarte bine, ar fi putut să-l modernizeze la standarde europene cu fonduri UE.