Teatru pe Semmeringul Bănățean! Președintele Hurduzeu a devoalat scenariul!

casinoherculane by sungarden

Turistic sau nu, trenul va mai circula pe cea mai veche linie ferată montană din România, între Oravița și Anina, până în momentul în care lipsa lucrărilor de întreținere o va transforma într-un pericol public!

Căile Ferate Române nu fac nimic, dar absolut nimic pentru a menține pe harta feroviară superbul traseu din Munții Banatului, descoperit în ultimii ani de tot mai mulți turiști români și străini. Deocamdată nu poate fi vorba despre rentabilitate, pentru că în Caraș-Severin nu se poate vorbi despre turism. În plus, instituțiile statului sunt incapabile și total dezinteresate de două vagoane care cară la sfârșit de săptămână vreo două sute de oameni. Faini, ce-i drept, printr-un decor de poveste! Ministerele Transporturilor, Culturii sau Turismului au de fiercare dată alte lucruri mai importante de făcut decât să se ocupe de o linie ferată tot mai cunoscută în lume, dar care pe zi ce trece generează tot mai multe probleme. CFR nu e în stare să întrețină principalele magistrale, astfel că pe Oravița – Anina se va circula până în momentul în care riscul va fi major. Este unul dintre motivele principale pentru care nimeni nu vrea Semmeringul pe cap, dar pe care toți se feresc să-l spună. În prezent, din punct de vedere tehnic, linia prezintă siguranță, nu e niciun fel de risc, spun surse din CFR, dar oare pentru cât timp?!

Niște băieți deștepți au vrut să-i pună în mână paleta impegatului de mișcare președintelui Consiliului Județean Caraș-Severin, Silviu Hurduzeu.

publicitate ziar expresb 1000x100 pizzeria Dimitrios 1000x100

„E adevărat, au fost și sfaturi pe care le-am primit de a prelua Consiliul Județean această linie de cale ferată. Consiliul Județean nu își poate permite să întrețină o linie de cale ferată, costurile sunt foarte mari. Suntem aici pentru a ajuta și noi și vom fi în continuare pentru că nu poate fi rentabilă această linie decât printr-o promovare intensă. Cu cât crește numărul de turiști putem discuta mai mult de rentabilitatea ei. Dacă discutăm pur economic, nu o să găsim rentabilă în acest moment. Altfel, cei de la CFR nu și-ar fi propus închiderea acestei linii. Dacă va fi închisă, în câțiva ani va dispărea cu desăvârșire, cum s-a întâmplat și cu alte linii de cale ferată”, a explicat Hurduzeu pentru expressdebanat.ro. 

Dacă unii joacă teatru în această poveste, în sensul că fac pe proștii, pe ruta Oravița – Anina chiar se va juca teatru la propriu. Potrivit președintelui Silviu Hurduzeu, actorii Teatrului de Vest din Reșița, instituție din subordinea Consiliului Județean Caraș-Severin, și-au propus să joace începând cu anul acesta piese de teatru în tren. „Cred că prin astfel de măsuri vom putea și noi să contribuim la creșterea numărului de călători pe calea ferată Oravița – Anina”, a adăugat șeful administrației județene. 

untitled design set 970x90 px
/** clever pariuri **/ /** sfarsit clever **/