„Sky’s the limit” pentru Aeroportul Caransebeș

gif card de energie dacus 1000x100 alv bannerexpressbanat resita 1000x100px ian24

La Aeroportul Caransebeș se lucrează intens pentru redeschiderea Aerogării la mijlocul lunii viitoare. Omul de afaceri Gabriel Olariu a depus documentația la Ministerul de Interne pentru a deschide Aerogara și traficului internațional.

Omul de afaceri lugojean are în concesiune, cu 98% din acțiuni, Aeroportul Caransebeș alături de Dorin Ivașcu, care mai are în proprietate Aeroportul Tuzla şi Romanian Air Service, o firmă cu 400 de angajaţi ce îşi desfăşoară activitatea pe Aeroportul Otopeni. Cei doi pregătesc o investiție de zeci de milioane de euro, din fonduri europene în vederea modernizării Aeroportului Caransebeș. Prima etapă a acestei modernizări este Aerogara:

Pe lângă studiul şi lucrările la pistă, la aeroport au mai început lucrările la turnul de control, la hangare şi aerogară, care va fi deschisă în 15 noiembrie. De asemenea au fost achiziţionate maşinile necesare autorizării pistei adică maşină de pompieri, ambulanţă, microbuz pentru transport pasageri şi maşini pentru patrulare în interiorul pistei. Într-un aeroport poţi să investeşti sume mari de bani, depinde ce vrei să faci. Proiectul la care lucrăm acum, pentru început, este de 100 de milioane de euro. Cei mai mulţi bani vor veni din finanţări europene. Eu vreau să fac aeroportul din Caransebeş cel mai modern şi frumos aeroport privat din România”, afirmă Gabriel Olariu.

Primul pas important a fost expertizarea pistei și conform studiului efectuat, pista suportă în momentul de faţă aeronave cu o greutate de maxim 20 de tone.

Omul de afaceri a devenit acţionar principal la sfârşitul lunii august, având 74,63% din acţiuni, iar de când i s-a alăturat Dorin Ivașcu acțiunile anunțate sunt de 98 %.

1000x100 (3)

Eu am fost membru în diverse consilii de administrație prin țară la alte aeroporturi și vreau să vă spun că peste tot se cheltuie sume enorme de bani ca să întrețină aeroportul și aici este singurul loc unde este invers…, aeroportul plătește Consiliului Județean. Dacă s-ar putea găsi un Modus Vivendi mai prietenos ar fi excepțional pentru că, de fapt resursele mari ar fi în folosul comunității ca să poată creea un mediu de dezvoltare serioasă în domeniul aeronauticii, este exact ceea ce vrem noi să facem începând cu liceul, cu un coridor de zbor pentru done, care-ți permite niște experimente ce nu s-au mai făcut în alte părți din Europa de Răsărit și cu școală de zbor”, a declarat omul de afaceri Dorin Ivașcu.

Gabriel Olariu a mai precizat că are documentația depusă la Ministerul de Interne pentru a deschide aerogara din 15 noiembrie și traficului internațional, care ar impune o Hotărâre de Guvern prin care să se deschidă punct de frontieră la Caransebeș:

Noi am făcut tot ceea ce ține de noi, am luat legătura cu autoritățile statului: Poliția de Frontieră, SRI, organele sanitar – veterinare, Sănătate Publică, Ministerul de Finanțe prin Direcția Vămilor. Am reamenajat aerogara după cerințele de respectare a Normelor Uniunii Europene”, a menționat Gabriel Olariu.

 

publicitate Timisoara banner maxagro STPT job 1000x200
/** clever pariuri **/ /** sfarsit clever **/