Și curățenia se va face altfel în Timișoara. Contractele de salubrizare în vigoare, ajustate de administrația Fritz

Dominic Fritz s-a declarat nemulțumit de faptul că nu există acțiuni coordonate în privința curățeniei în Timișoara. Intenția sa este ca acele contracte încheiate cu firmele de salubrizare, care sunt acum în vigoare, să fie modificate, astfel încât calitatea serviciilor să fie îmbunătățită. 

Primarul Timișoarei vorbește despre un proiect pilot pe care îl va derula administrația locală, prin biroul de salubrizare, proiect prin care se încearcă un mod integrat de a se face curățenie în oraș.

„Am constatat că de fapt salubrizarea s-a făcut cumva necoordonat. Într-o parte, unele echipe au măturat mecanizat, altundeva s-au măturat trotuare, altundeva s-au golit coșurile, altundeva Horticultura a curățat spații verzi. Noi vrem să încercăm o abordare integrată în care toate aceste activități de salubrizare să se întâmple în același loc, pe aceeași stradă. Iar cei care monitorizează au, în același timp, o sarcină mai ușoară, pentru că nu mai trebuie să se ducă în 5 puncte în oraș și pot să urmeze mai ușor acest program integral de salubritate. Vom evalua după câteva săptămâni cum funcționează și dacă se îmbunătățește calitatea serviciilor, atunci o vom face pentru toate activitățile de salubrizare.”, a explicat Dominic Fritz.

Primăria are contract cu trei firme de salubritate, în acest moment.

Pe de altă parte, Fritz a mai spus că noul city-manager va avea sarcina de a îmbunătăți calitatea serviciilor publice. Noul administrator public al orașului ar putea fi anunțat la începutul anului viitor.

„Sunt foarte optimist că la începutul lui ianuarie o să vă prezint noul city-manager. Am fost enorm de impresionat de calitatea oamenilor care s-au prezentat (n.r, la interviuri). Sunt fericit unde suntem și va fi o decizie foarte, foarte grea.”, a spus Fritz.

CITEȘTE ȘI: Timișoara ar putea avea un city manager până la Crăciun. Alte posturi importante în administrație urmează să fie scoase la concurs