Senatorul Vela și ministrul Grindeanu au redesenat harta transporturilor în Caraș-Severin!

marcel vela
1000x100 (2) untitled design set 970x90 px

Liderul PNL Caraș-Severin i-a cerut cinci lucruri ministrului PSD al Transportului, investiții strategice pentru Banatul Montan, dar și măsuri care să salveze vieți și să dea o altă dimensiune turismului!

Cei doi politicieni din Caransebeș s-au întâlnit astăzi la Reșița, în cadrul vizitei oficiale făcute de Sorin Grindeanu în județ. Marcel Vela i-a solicitat ministrului să-și noteze cinci lucruri în agenda sa de lucru. În primul rând, ca Ministerul Transportului și Infrastructurii să preia de la Consiliul Județean drumul de la Bozovici Moldova Nouă, via Șopotu Nou – Cărbunari. Intenția senatorului PNL e înscrierea pe harta județului a încă unui drum național: Iablanița – Moldova Nouă.

O altă solicitare a lui Marcel Vela e realizarea unui terminal de containere cargo pentru transportul fluvial. Deoarece vasele de mare tonaj nu pot trece de Porțile de Fier și Cazanele Dunării, un punct modal de transfer containere de tip cargo ar putea dezvolta serios transportul pe apă. „Am mai discutat cu ministrul Sorin Grindeanu, în contextul Drumului Express care va lega Lugoj de Craiova și care se va face cu regim de autostradă, să lărgim actualul drum Reșița – Caransebeș la patru benzi.”, a spus Marcel Vela pentru expressdebanat.ro.

Parlamentarul de Caraș-Severin a insistat și pe un alt aspect deosebit de important, atât pentru infrastructura rutieră, cât și pentru dezvoltarea turismului. Ministrului Grindeanu i s-a cerut să se asigure că în studiul de fezabilitate pentru A6 e cuprinsă și legătura cu drumul care coboară de pe Semenic la Slatina Timiș.

1000x100 (4)

„Numărul mare de accidente înregistrat în preajma sărbătorilor și în zilele de weekend pe șoselele din România m-a făcut să-i propun ministrului Grindeanu interzicerea transportului de tonaj greu la sfârșit de săptămână și în zilele de dinainte și după sărbătorile legale, când e mare aglomerație. În perioadele respective, în Ungaria e interzisă circulația tirurilor, în Germania, Slovenia, Italia, Spania sau Franța există de asemenea interdicții și restricții. Numai în România, nu! Pe drumurile noastre naționale mor oameni nevinovați! În momentul când e permis tranzitul în Ungaria, la punctele noastre de trecere a frontierei se creează aglomerație și e afectat traficul pers fizice de camioanele din Bulgaria, Turcia și Grecia care sunt în așteptare la deschiderea frontierei cu Ungaria. În plus, o astfel de măsură ar veni și în susținerea turismului românesc!”, a mai spus senatorul Vela pentru Express de Banat după întrevederea cu ministrul Sorin Grindeanu.

 

/** clever pariuri **/ /** sfarsit clever **/