Primăria Timișoara anunță că are nevoie de un IT-ist voluntar care să ajute la dezvoltarea portalului instituției. Candidatul ideal va lucra două ore pe zi, de luni până vineri, timp de șase luni.
Primăria Timișoara a lansat un apel către IT-iștii din oraș pentru a ajuta în calitate de voluntari în administrația locală.
„Lucrăm de curând la conceptul câtorva soluții de IT pentru informarea cetățenilor și creșterea gradului de transparență a funcționării aparatului administrativ local. Dorim să dezvoltăm portalul Primăriei Municipiului Timișoara, astfel încât acesta să servească nevoilor cetățenilor într-un mod eficient și intuitiv”, au informat reprezentanții instituției.
În acest scop, Primăria Timișoara anunță că are disponibilă o poziție de IT-ist voluntar pentru dezvoltarea portalului instituției. Perioada de derulare a activității de voluntariat va fi de șase luni, ca perioadă de probă, cu posibilitatea prelungirii cu încă șase luni.
Programul va fi de două ore pe zi, de luni până vineri. Data limită de depunere a solicitărilor de voluntariat este 30 iunie. Formularul de înscriere poate fi completat AICI!