Schimb de adresă! Biroul de Carte Funciară Lugoj s-a mutat în centrul orașului

birou carte funciara lugoj

Oficiul de carte funciară, cum este cunoscut popular Biroul de Cadastru și Publicitate Imobiliară Lugoj, s-a mutat la începutul lunii din incinta Judecătoriei Lugoj. Noua locație este în spațiul în care a funcționat fosta Grădină de Vară a Hotelului Dacia, cu accesul cunoscut lugojenilor de pe strada Cuza Vodă, vis-a-vis de BCR.

Intrarea publicului în interiorul noului birou este permis doar cu Certificatul Verde: se face dovada vaccinării împotriva SARS-COV-2, valabilă după minim 10 zile de la finalizarea schemei complete de vaccinare sau se prezintă rezultatul negativ al unui test RT-PCR, dar nu mai vechi de 72 de ore sau se prezintă rezultatul negativ certificat al unui test antigen rapid, dar nu mai vechi de 48 de ore, respectiv care se află în perioada cuprinsă între a 15-a zi și a 180-a zi ulterioară infectării cu virusul SARS-COV-2.

Biroul de Cadastru și Publicitate Imobiliară Lugoj (Cartea funciară)

Depunere Acte – la ghișeu: luni-joi: 8.30-14.00; vineri: 8.30-13.00; on line: luni-joi: 8.30-14.00; vineri: 8.30-13.00. Eliberări acte/lucrări: luni-joi: 11.00-16.00; vineri: 9.30-13.30. Program studiu acte arhivă: luni-joi: 8.30-14.00; vineri: 8.30-13.00. Program informații și relații cu publicul: luni-joi: 8.30-10.30; 14.00-15.30; vineri: 8.30-13.30.