Romeo Dunca schimbă traseul conductei de gaz ca să poată ateriza avioanele la Caransebeș!

banat airport caransebes

Omul de afaceri Gabriel Olariu continuă să facă minuni pe Aeroportul „Banat” și le forțează mâna politicienilor să-l sprijine în demersurile sale de a face din Caransebeș un punct pe harta aeroportuară a Europei.

Președintele Consiliului Județean Caraș-Severin face și lucruri buni, iar unul dintre acestea e legat chiar de aeroportul pe care instituția îl are în proprietate și pe care i l-a concesionat firmei lui Gabriel Olariu. Cel care a preluat un teren oarecare, pe care pășteau animalele la un moment dat, și care are astăzi un aeroport funcțional pe care vrea să-l pună la dispoziția marilor companii aeriene de pasageri și cargo. „Am spus că e bine să găsim soluții și să lăsăm aeroportul funcțional. Ce să facem, să îl închidem și ejectăm acest agent economic?! E adevărat că are niște obligații pe care nu le-a onorat, dar încă nu e în momentul în care nu putem să-i acordăm nicio concesie, concesie însemnând că nu-l executăm. Partea legală există pentru că încă mai putem să-l păsuim, nu știu când se termină acel termen de trei ani. Eu pot să vă spun că am mai făcut ceva, am reușit și am mutat traseul conductei de gaz!”, a explicat Romeo Dunca în ce constă sprijinul instituției pe care o conduce.

Șeful CJ se referă la conducta de gaz care, potrivit primelor calcule, ar fi trecut foarte aproape de aeroport, iar asta numai un om lipsit de viziune ar putea accepta. Ceva similar cu drumul expres proiectat să treacă în primă fază chiar prin mijlocul pârtiei. Ambele situații au fost remediate și proiectele de viitor legate de aeroport nu mai sunt puse în pericol. „Intenția este ca pe acest aeroport să facem un hangar mai mare pentru a putea face mentenanță la avioane. Când ai un aeroport ca și cel din Caransebeș, pe care pista poate fi mărită, poți să primești aeronave la mentenanță, avioane mai mari. În acel moment, aeroportul din Caransebeș va deveni foarte interesant, pentru că mentenanța la Otopeni are un alt cost. Existând și o școală de elevi care fac mecanică de aviație, practic, se construiește ceva durabil.”, a precizat Romeo Dunca pentru expressdebanat.ro.

leader board 728 x 90 px

Președintele administrației județene face referire la Liceul de Aviație Max Ausnit, care funcționează tot pe Aeroportul „Banat” Caransebeș, fiind deschis în urmă cu câțiva ani tot de Gabriel Olariu, omul de afaceri care a fost privit cu destulă rezervă, dar care a dat cu adevărat aripi unui obiectiv de care Caraș-Severinul și-a bătut joc.