Romeo Dunca, împins de Opoziție să bată la ușa Ministerului Transporturilor pentru haosul de la podul din Teregova

trafic blocat

În cea mai recentă ședință de Consiliu Județean, Flavius Nedelcea l-a tras de mânecă pe Romeo Dunca vizavi de haosul pe care sunt nevoiți să îl trăiască șoferii care circulă spre județul Mehedinți, pe DN 6, din cauza reparațiilor de la podul din Teregova. Oamenii pierd ore bune stând la coadă.

Curg imaginile pe rețelele de socializare, postate de cei care sunt nevoiți să stea ore întregi la coadă pe Drumul Național 6, la Rusca Teregova, din cauza lucrărilor efectuate la un pod. Este adevărat, lucrările sunt efectuate de cei de la Drumuri Naționale, însă nicio autoritate din județ nu s-a agitat să grăbească lucrurile în vreun fel sau măcar să dea un răspuns oficial oamenilor care pierd timp important stând pe loc, în mașini, cu atât mai mult cu cât nu a fost asigurată o variantă ocolitoare.

În ședința ordinară a lunii august, liderul PRO România din Consiliul Județean Caraș-Severin i-a cerut președintelui Romeo Dunca să ia măsuri pentru că oamenii sunt disperați.

leader board 728 x 90 px

„Fac un apel la dumneavoastră să facem un memoriu, o solicitare către Drumurile Naționale și să vedem ce e de făcut pentru a urgenta și a fluidiza într-un fel traficul deoarece am ajuns să stăm și câteva ore la o banală lucrare și nu mi se pare normal să se întâmple acest lucru. Vă rog foarte mult să faceți o solicitare pe care aș dori să ne-o puneți ulterior în mapă.”, a declarat Flavius Nedelcea la finalul întrunirii de marți.

pod teregova

„Am discutat, sigur, nu în scris, vom trimite un mesaj și scris, chiar la cel mai înalt nivel pentru că justificarea lor a fost că acesta este termenul în care betonul trebuie să se întărească și e o procedură, dar evident că asta nu scuză faptul că pe o astfel de arteră, atât de circulată, nu s-a găsit o soluție ocolitoare de atâta timp.”, a recunoscut Romeo Dunca.

În discuție a intervenit și Mihai Bona, consilier județean PRO România: „Am făcut două săptămâna naveta Caransebeș-Herculane. Ce betoane să se întărească? Trei zile nu au făcut nimic. Sunt curios cine le-a dat autorizație de construcție de ce nu a prevăzut deviere? Se putea face. Nu se poate să se stea cinci ore în trafic.”

Neavând încotro, președintele Romeo Dunca a promis că va lua legătura chiar cu ministrul Transporturilor pentru a remedia problema. „Am început, am vorbit, dar trebuie să facem o adresă oficială. Am s-o fac direct domnului ministru, pentru că… de-acolo în jos, că aici ce să… Au și ei un contract cu o firmă care lucrează cum lucrează, asta-i situația în România, nu toți lucrează așa cum ar trebui. E o situație neplăcută. Îmi pare rău că ne este pusă în spate pentru că toată lumea înjură Consiliul Județean, dar de fapt sunt Drumurile Naționale. Săracii noștri cetățeni suferă în continuare.”, a spus Romeo Dunca.

Având în vedere tensiunile din actuala coaliție de guvernare, rămâne de văzut cât de urgent va fi luată în calcul solicitarea președintelui Consiliului Județean, cu atât mai mult cu cât deocamdată la șefia Ministerului Transporturilor se află Cătălin Drulă, membru USR-PLUS…

Până atunci, în urmă cu o oră, un cititor Express de Banat ne-a transmis fotografiile de mai jos, cu următorul mesaj: „Vă salut! Sunt la Piatra Scrisă. Podul de la Teregova provoacă o adevărată criză de nervi tuturor șoferilor. Coada se întinde până la han pe câțiva kilometri buni. Puteți trage un semnal de alarmă pentru domnul Dunca Romeo? Este de neconceput așa ceva! Doar prin Africa se poate întâmpla ceva asemănător. Lucrează 2, 3 oameni la pod. Sunt cam 5.6 kilometri până la pod din parcare de la Piatra Scrisă”.

coada masini piatra scrisa (3)

coada masini piatra scrisa (1)

coada masini piatra scrisa (2)

CITEȘTE ȘI: La podul de la Teregova, șoferul român e frate cu cel ungur, polonez și bulgar!

Sursă foto principal: Facebook Marius Dumitrescu Racoveanu