Robu despre Pasajul Solventul: ”Primul pasaj pe care l-aș fi făcut ar fi fost acesta. Nu am putut”

Linia de tramvai care unește Solventul de Gara de Nord intră în licitație, a anunțat primarul Nicolae Robu. Odată finalizat, obiectivul va oferi o mai bună conectivitate între zonele orașului și un grad ridicat de mobilitate urbană. Primarul spune că și-a dorit ca primul pasaj ridicat în timpul primului său mandat să fi fost Pasajul Solventul, dar au existat piedici care au întârziat proiectul.

Nicolae Robu admite că Pasajul Solventul este primul pe care și-ar fi dorit să îl realizeze în calitate de primar. Abia acum intră în faza de evaluare tehnică a ofertelor. „Pasajul Solventul și-a urmat cursul său. A fost un proiect greu, la care lucrăm din 2012, cu probleme de teren. Primul pasaj pe care l-aș fi făcut ar fi fost acesta. Nu am putut pentru că nu am avut terenul pe care trebuie făcut acest pasaj într-o formulă optimă. A durat foarte mult până am reușit să rezolvăm această problemă, apoi ne-am dus pe proceduri cu studiul de fezabilitate și iată-ne în faza de evaluare tehnică a ofertelor pentru contractarea executantului lucrărilor. Va fi cel mai mare pasaj pe care îl avem”, a explicat primarul.

Robu a readus în discuție licitația proiectului pentru linia nouă de tramvai Solventul-Gara de Nord. „Vom avea la licitație proiectul linie nouă de tramvai Solventul-Gara de Nord. Acest proiect face parte dintr-un pachet de mai multe proiecte care cuprinde pasajul Solventul propriu-zis, podul peste Bega și respectiv strada Gării dar, adaug aici, și strada Calea Bogdăneștilor. Calea Bogdăneștilor își urmează cursul, acum vorbim despre proiectul care înseamnă amenajarea străzii și crearea unei noi linii de tramvai din zona Solventul până în fața Gării de Nord”, a declarat Nicolae Robu.

Stiri Timisoara si Resita publicitate online dacus 05 iulie 2024 Stiri Timisoara Publicitate online Brantner 1000x100px

Valoarea estimată a contractului de proiectare este de 39,3 milioane lei și are o durată de implementare de 22 de luni. Traseul va avea o lungime de 1,4 km, o linie cale de tramvai dublă, suprafața carosabilului de 14.000 mp, trotuare și piste de biciclete pe 4.300 mp, trei stații de tramvai, 37 de locuri de parcare amenajate și spații verzi în suprafață de 3.685 mp. Vor fi două benzi pe sens, iar drumul va fi supravegheat video în sistemul de management al traficului.

(E)

stiri Timisoara publicitate si promovare online banner maxagro Stiri Timisoara si Resita STPT job 1000x200
/** clever pariuri **/ /** sfarsit clever **/