Regina Maria – Spitalul Premiere a primit dublă acreditare internațională de la Surgical Review Corporation (SUA)

regina maria 1
untitled design set 970x90 px

Spitalul Premiere din Timișoara, parte din Rețeaua de Sănătate Regina Maria, a fost desemnat Centru de Excelență în chirurgia ortopedică și Centru de Excelență în tratarea multidisciplinară a endometriozei, de către Surgical Review Corporation din Statele Unite ale Americii.

Cele două acreditări obținute de Spitalul Premiere sunt rezultatul unui amplu și riguros proces de evaluare a circuitelor, ghidurilor și protocoalelor folosite de echipele medicale ale spitalului. De asemenea, atestă standardul ridicat al serviciilor medicale, precum și expertiza medicilor.

Surgical Review Corporation este o organizație nonprofit care are ca obiectiv siguranța pacienților și care oferă acreditări pentru unități chirurgicale și medici. În esență, acreditările SRC certifică calitatea serviciilor și siguranța actului medical obținute constant de către echipele medicale ale spitalului.

Endo Institute – Singurul Centru de Excelență în tratarea multidisciplinară a endometriozei din Romania

Endo Institute devine primul și singurul centru de excelență în diagnosticul și tratamentul endometriozei din România, cu două acreditări internaționale – acreditat de European Endometriosis League (EEL) și Surgical Review Corporation (SRC). Această acreditare demonstrează încă o dată dedicarea și implicarea medicilor în oferirea de servicii de îngrijire excepționale, atât tratamente chirurgicale cât și management non-chirurgical, femeilor afectate de endometrioză.

“Un Centru de excelență presupune excelarea într-o anumită practică, bazată pe respectarea ghidurilor de specialitate specifice acelui domeniu, dar și în conformitate cu managementul calității, având întotdeauna pacientul pe primul loc. Vreau să subliniez complexitatea managementului endometriozei și necesitatea unei îngrijiri oferite într-un cadru multidisciplinar, cu medici specializați pe o anumită disciplină. Fiecare specialitate implicată în managementul acestei boli este o parte semnificativă din ceea ce reprezintă soluția integrată pentru fiecare pacientă în parte, fie ea chirurgicală sau non-chirurgicală.” Dr. Voicu Simedrea, medic primar obstetrică ginecologie, chirurg de excelență în endometrioză.

regina maria 2

Echipa multidisciplinară a Centrului de excelență Endo Institute este formată din medici cu expertiză în peste 10 discipline medicale, specializați în managementul endometriozei, și anume: ginecologi cu specializare în chirurgia endometriozei, urologi și chirurgi generaliști, specialiști în terapia durerii, radiologi specializați în endometrioză, ginecologi cu specializare în infertilitate, kinetoterapeuți, psihologi, nutriționiști specializați în endometrioză.

Centru de excelență în chirurgia ortopedică

Spitalul Premiere din Timișoara este specializat în proceduri ortopedice minim invazive, cu expertiză în procedurile de endoprotezare de șold și de genunchi, în medicina sportivă și în îngrijirea multidisciplinară a tumorilor osoase. Departamentul oferă și asistență de urgență 24/7 pentru nevoile acute ale pacienților.

Tehnicile inovative în realizarea operațiilor totale de înlocuire a articulațiilor, în traumatologia sportivă cu specializare în intervenții reconstructive (reconstrucții ligamentare, transplant de cartilaj, chirurgia reparatorie a meniscurilor, chirurgie tumorală) plasează departamentul de ortopedie a Spitalului Premiere ca fiind unul de referință. Acest lucru este confirmat și de acreditarea obținută în luna iunie din partea Surgical Review Corporation (SRC).

regina maria 3

publicitate ziar expresb 1000x100

Acreditarea a venit în urma unui amplu proces de evaluare, desfășurat pe o perioadă de câteva luni de zile, care a constat în verificări amănunțite ale tuturor proceselor și protocoalelor utilizate de echipa multidisciplinară. Calitatea serviciilor medicale, tehnicile medicale performante și preocuparea permanentă pentru confortul pacientului sunt argumentele care au stat la baza obținerii acreditării.

“Pacienții noștri pot avea toată încrederea și siguranța că la noi vor găsi echipamente de ultimă generație, personal și chirurgi foarte bine pregătiți, precum și cea mai bună îngrijire posibilă, la cele mai înalte standarde de performanță. Obținerea acreditarii SRC validează tot efortul pe care l-am depus în chirurgia ortopedică, pentru a asigura sănătatea și siguranța pacienților noștri” Prof. Univ. Dr. Radu Prejbeanu, medic primar Ortopedie și Traumatologie, chirurg de excelență în chirurgia ortopedică.

Spitalul Premiere dispune de ambulatoriu integrat, șase săli de operație, maternitate și bloc de nașteri, laborator propriu de analize medicale si un centru performant de imagistică, dotat cu RMN, CT și angiograf. S-a remarcat prin ritmul de dezvoltare rapid cu care și-a extins activitatea, cu servicii medicale complexe, aliniate la standardele europene.

Investițiile permanente au convins medici din străinătate să se întoarcă în România și să profeseze în sistemul de sănătate românesc. Doar anul acesta a fost extinsă secția de neonatologie a Spitalului la peste 300 de mp și 10 incubatoare pentru nou născuți în stare critică sau prematuri, a fost achiziționat un angiograf de ultimă generație în cadrul departamentului de Terapie Intervențională, iar Centrul de Medicină Fetală din cadrul Spitalului a fost dezvoltat prin atragerea de noi specialiști.

/** clever pariuri **/ /** sfarsit clever **/