Programul de lucru RETIM în 30 noiembrie și 1 decembrie. Recomandări în sezonul rece privind colectarea deșeurilor

retim modifica tarifele

RETIM a făcut public programul de lucru pentru 30 noiembrie și 1 decembrie. De asemenea, operatorul de salubritate vine cu recomandări privind colectarea deșeurilor în sezonul rece.

Compania RETIM, liderul în gestionarea deșeurilor din județul Timiș, a făcut public programul de lucru în perioada 30 noiembrie – 1 decembrie. Așadar, RETIM va continua colectarea deșeurilor menajere de la persoanele fizice și agenții economici fără întreruperea activității în cele două zile libere, 30 noiembrie și 1 decembrie, asigurându-se continuitatea serviciului.

Pe de altă parte, birourile de relații clienți și casieriile din Timișoara și Lugoj vor fi închise în data de 30 noiembrie și 1 decembrie, reluându-și activitatea conform programului obișnuit de luni, 4 decembrie, între orele 08.00 și 16.00.

Cele patru centre de colectare a deșeurilor voluminoase, vegetale, din construcții, din polistiren și carton din Timișoara, gestionate de RETIM, vor fi închise pe 30 noiembrie, iar activitatea se va relua conform programului obișnuit din 2 decembrie: Calea Torontalului, nr. 94 (L-V: 9:00-19:00, S: 8:00-16:00); Calea Moșniței, nr. 2-4 (L-V: 9:00-19:00, S: 8:00-16:00); Str. Avram Imbroane, nr. 70 (L-V: 9:00-19:00, S: 8:00-16:00); Str. Ovidiu Cotruș, nr. 201 (fosta adresă: Calea Chișodei, Str. Mile Cărpenișan, nr. 3) (L-V: 9:00-17:00, S: 8:00-16:00).

Totodată, RETIM a venit cu recomandări pentru sezonul rece.

Pentru o mai bună gestionare a deșeurilor în condiții de iarnă: utilizatorii care fac colectarea în sacii galbeni trebuie să îi lege bine pentru a evita umezirea conținutului în cazul precipitațiilor sub formă de ploaie sau ninsoare. Ca de obicei, RETIM recomandă cetățenilor să depoziteze în pubele sau saci deșeurile reciclabile golite, clătite, pliate, turtite sau strivite; pentru că, din cauza gradului de umiditate mare, există riscul ca ceea ce se depozitează în pubelele de rezidual să înghețe, RETIM îi sfătuiește pe utilizatori să țină aceste recipiente în zone adăpostite și să le facă disponibile pentru colectare conform programului obișnuit, pentru a evita blocarea deșeurilor sau deteriorarea lor în momentul golirii, dacă deșeurile au înghetat”, a informat operatorul de salubritate.

Pentru sesizări legate de colectarea deșeurilor, RETIM poate fi contactată prin Call Center la numărul de telefon +40 374 885 692, de luni până vineri, între orele 07:00–19:00 sau prin email la contractare@retim.ro.

/** clever pariuri **/ /** sfarsit clever **/