Probleme la factura Colterm? Cum va regulariza societatea facturile pentru lunile de plină pandemie

În urma sesizărilor pe care societatea Colterm le-a primit din partea asociațiilor de proprietari pentru facturile emise pe lunile aprilie și mai, a transmis mass-mediei modul în care va proceda pentru a regulariza facturile și consumul.

Societatea spune că estimările de consum s-au făcut conform procedurilor interne, unde s-au avut în vedere media ultimelor trei luni pentru apă caldă și energie termică, raportate la perioadele similare din punct de vedere al temperaturilor exterioare. Mai mult decât atât, perioada medie de facturare pentru luna mai a fost 20 aprilie – 22 mai, iar din cauza temperaturilor exterioare scăzute s-a furnizat încălzire până în data 9 mai, deci la factura lunii mai se adaugă și costul energiei termice pentru încălzire. Consumatorii care nu au anunțat societatea că au oprit încălzirea înainte de 9 mai, au avut facturi calculate pentru întreaga perioadă. „Consumatorilor care și-au închis încălzirea mai repede decât la încheierea perioadei de furnizare (9 mai 2020) și nu au anunțat COLTERM, li s-a facturat încălzire ca și când ar fi consumat până la finalul perioadei, urmând ca regularizarea să se facă odată cu citirea din a doua parte a lunii iunie”, spun reprezentanții societății.

CITEȘTE ȘI: Colterm anunță că în perioada stării de urgență nu se vor citi contoarele pentru apă caldă și încălzire. Facturile vor fi regularizate!

Colterm spune că va rezolva aceste diferențe de regularizare ale facturilor, iar după 15 iunie se vor relua citirile de contoare „Estimările s-au aplicat unitar, Colterm nu a avut posibilitatea de a particulariza consumurile pentru eventuale situații atipice, cum ar fi: închiderea parțială sau totală a încălzirii la nivelul branșamentului la diverse date, nelocuirea în anumite perioade ale unor apartamente sau imobile etc. Ne cerem scuze pentru eventualele inconveniente create de imposibilitatea efectuării citirilor contoarelor de energie termică în perioada aprilie – mai și asigurăm consumatorii că, indiferent de diferențele care pot exista între consumurile estimate și cele reale ale fiecărui consumator, acestea se vor regulariza, după citirile ce se vor efectua în a doua jumătate a lunii iunie”, transmite Ofelia Herghelegiu, purtătorul de cuvânt al societății.

/** clever pariuri **/ /** sfarsit clever **/