Primăria Timișoara face noi angajări. Instituția a scos la concurs două posturi de execuție în cadrul Serviciului Guvernanță Participativă și Management Cartiere.
Noi posturi sunt scoase la concurs în cadrul Primăriei Timișoara. Instituția anunță că sunt vacante două posturi de execuție în aparatul de specialitate al primarului.
Mai precis, este vorba de un post de inspector de specialitate debutant și un post de inspector de specialitate I, ambele la Serviciul Guvernanță Participativă și Management Cartiere.
„Daca vrei sa faci parte dintr-o echipă dinamică și tânără, cu șanse reale de a aduce o schimbare în cartierele Timișoarei, vino la concurs. Avem mereu nevoie de profesioniști cu care să facem lucrurile să se miște în direcția corectă”, a informat Primăria Timișoara.
Dosarele de înscriere se pot depune până la data de 16 noiembrie. Proba scrisă va avea loc în data de 24 noiembrie, imediat după probele de competențe IT și limbi străine. Mai multe informații despre condițiile de participare sunt disponibile AICI!