Primăria Timișoara vrea să afle exact ce terenuri și clădiri are în patrimoniu, astfel că a lansat două licitații publice cu scopul achiziționării de servicii de topografie și cadastru în valoare de aproximativ 1,2 milioane de lei.
Noua conducere a Primăriei Timișoara își dorește să cunoască care este situația exactă a terenurilor și clădirilor pe care le deține. Prin urmare, în urmă cu câteva zile, municipalitatea a lansat două licitații publice în vederea achiziționării de servicii de topografie și cadastru. Prima dintre licitații se referă la imobilele aflate în partea de nord a canalului Bega, iar cea de-a doua la cele din zona de sud.
„Municipiul Timișoara deține în patrimoniu sau în administrare / folosință mai multe imobile (terenuri și clădiri), imobile cu diverse funcționalități: sedii de instituții, unități de învățământ, spitale, teatre, cinematografe, săli de sport, locuințe sociale, alte construcții sau terenuri libere. Unele construcții au fost extinse, și-au schimbat funcțiunea/destinația, au fost construite clădiri noi, altele au fost demolate, fără ca acestea să se reflecte în cartea funciară. Lucrările necesare în vederea întreținerii, reabilitării, dezvoltării acestor imobile presupune certificarea situației lor juridice în cartea funciară”, scrie în anunțurile de participare la cele două licitații.
Contractul cu firmele desemnate câștigătoare va fi semnat pe o perioadă de doi ani, iar termenul limită pentru primirea ofertelor este data de 9 septembrie, la ora 15.00.
Primăria Timișoara este dispusă să plătească câte 500.000 lei, plus TVA, pentru fiecare dintre cele două contracte.