Primăria Timișoara caută IT-iști pentru a se implica voluntar în două proiecte de informare a cetățenilor

Primăria Timișoara anunță că este în căutare de voluntari pentru primele două proiecte de IT. Unul este dedicat relaționării cu cetățenii, iar cel de-al doilea portalului de date deschise al Timișoarei.

IT-iștii care doresc să se implice în administrația locală timișoreană sunt invitați de către reprezentanții primăriei să se implice voluntar în două proiecte. Primăria Timișoara informează că, în acest moment, se lucrează la conceptul câtorva soluții de IT pentru informarea cetățenilor și pentru o relație cât mai transparentă cu aceștia.

Aceste concepte trebuie permanentizate operațional și trebuie conectate funcțional în concepte care să permanentizeze digital relația cetățean-primărie și să o realizeze într-un mod cât mai intuitiv. Pentru aceasta avem nevoie de voluntari care să ne ajute să construim și conectăm astfel de soluții”, a transmis Primăria Timișoara.

Pentru moment, reprezentanții instituției anunță că au nevoie de următorul profil de voluntar: „absolvent Bacalaureat, experiență de lucru minim 3 ani cu aplicații și sisteme informatice; experiență cu sisteme care comunică prin API; experiență de prototipare și implementare sisteme complexe; abilități bune de comunicare și lucru în echipă (la distanță)”.

În acest moment, se caută voluntari pentru două tipuri de proiecte. Și anume, un sistem prototip de relaționare cu cetățeanul și portalul de date deschise al Timișoarei.

Primăria Timișoara va semna un contract de voluntariat pentru o perioadă de probă de șase luni. La expirarea perioadei, contractul se prelungește automat cu încă șase luni. Programul va fi de două ore pe zi, de luni până vineri. Data limită de depunere a solicitărilor de voluntariat este 21 iunie. Mai multe informații puteți găsi AICI!