Primăria Anina, mai aproape de nevoile cetăţenilor prin serviciul de mesagerie

Apariția noului coronavirus pe teritoriul țării a făcut ca mai multe domenii activitate să treacă în mediul online, folosirea tehnologiei moderne fiind metoda ideală atât pentru rezolvarea anumitor probleme, cât și pentru siguranța populației. Se întâmplă și în administrația publică, acolo unde, prin folosirea serviciului mesagerie, cetățenii obțin mai repede clarificările de care au nevoie decât dacă ar face un drum până la Primărie.

De aproape o săptămână, locuitorii orașului Anina se bucură de serviciul mesagerie pus dispoziție de administrația publică locală, reprezentanții UAT-ului venind cu această facilitate atât cu scopul de a preveni răspândirea temutului virus, fiind evitată astfel aglomerația, cât și pentru o mai bună comunicare între mediul administrativ și cetățeni.

„Totul se desfășoară prin pagina de Facebook a Primăriei orașului Anina. Cetățenii pot trimite întrebări legate de activitatea administrativă, iar în funcție de solicitări sau întrebări, personalul din compartimentele de resort este pregătit să vină în întâmpinarea anumitor probleme sau neclarități. Dacă, spre exemplu, unul din compartimente nu are acces, persoana care vede mesajul îl înștiințează pe cel în măsură să ofere răspunsuri. Creșterea numărului de utilizatori în mediul online coroborată cu această facilitate simplifică cu mult lucrurile. Deja avem destule persoane care ni s-au adresat. Încercăm să dăm dovadă de promtitudine în relația cu cetățenii, sigur, pe teme serioase, nu oricăror prostii. Locuitorii orașului trebuie să știe că mesajul trimis este privat, deci nu este văzut și de alții, cu excepția celor care sunt în măsură să livreze soluții”, a precizat, pentru expressdebanat.ro, Dan Vlad, administrator public în orașul condus de primarul Gheorghe Românu.

/** clever pariuri **/ /** sfarsit clever **/