Povestea celui mai extins club de business networking din România. Călin Iepure, CEO: „Vrem să aducem un fond de investiții alături de Bizz.Club, care să îi ajute pe antreprenori să crească“

Chiar dacă suntem înconjurați de rețelele de socializare și fenomenul de globalizare ne conectează cu oameni din celălalt capăt al planetei, interacțiunea față-în-față rămâne baza pe care se clădește încrederea. Un contact vizual, o strângere de mână, mimica, gesturile și conversațiile solide sunt ingredientele conexiunilor puternice între oameni. Acesta este unul din principiile Bizz.Club, a cărui misiune este de a oferi un ambient de networking dinamic și de a atrage antreprenori care vor să crească, să se dezvolte personal și profesional și să se ajute reciproc.

În mediul de afaceri, relații mai multe înseamnă oportunități mai multe și, construite într-un mediu organizat, conduc la creșterea accelerată a business-urilor. Networking-ul, ajutorul reciproc și educația în afaceri sunt cei trei piloni pe care s-a construit Bizz.Club, cel mai extins club de business networking din România. Clubul a fost înființat de Lorand Soares Szasz în 2014 ca franciză la Cluj-Napoca.

„Lorand a stat și a analizat cum ar putea să aibă un vehicul care să îi crească business-ul și să îl ducă la următorul nivel. Și și-a dat seama că networking-ul este o componenă importantă. Eu aș spune că este cea mai importantă componentă a unui antreprenor aflat la început de drum. În 2014 a fost înființat clubul la Cluj și a început să vândă francize. Primele francize au fost la Timișoara și Brașov. Contractul cu numărul unu este la Timișoara, dar prima ședință s-a ținut la Brașov”, a spus Călin Iepure, CEO-ul Bizz.Club.

Bizz.Club s-a extins într-un mod accelerat în șase județe, iar din 2017 echipa din Timișoara a preluat master-franciza. „Lorand și-a dat seama că nu se poate ocupa de acest business la întreaga capacitate și a adus, alături de el, oameni care într-adevăr vor să ducă proiectul mai departe și să îl dezvolte. S-a uitat la francizații pe care îi aveam, iar franciza pe care a ales-o și franciza care avea cei mai mulți membri era cea de la Timișoara. În 2017 echipa din Timișoara a luat master-franciza și, de atunci, echipa de la Timișoara gestionează. Acum, în Bizz.Club, sunt trei asociați, Lorand Soares Szasz cu 10%, Călin Iepure cu 45% și Laszlo Fodor cu 45%”, a povestit CEO-ul clubului de business networking.

Tot în 2017 clubul s-a extins în Arad și Iași, iar anul acesta s-a deschis franciza de la Ploiești, unde sunt înscriși 30 de membri. „La Arad am găsit o echipă de antreprenori și sunt acum 30 de membri. La Iași, Bizz.Club are o influență în toată regiunea de Est. Echipa de acolo a creat un concept nou de conferință de networking, care atrage primăvara și toamna undeva la 150 de antreprenori din toată regiunea Moldovei”, a spus Călin Iepure.

În acest moment, Bizz.Club este prezent în șase orașe cu nouă grupe și peste 200 de membri. Două grupe la Timișoara, două la Cluj, o grupă la Iași, una la Arad, două la Brașov și una la Ploiești. Anual se organizează două evenimente naționale, Gala Bizz.Club unde sunt premiați cei mai buni membri și Bizz.Camp, o evadare în care au loc atât training-uri de business sau dezvoltare personală, cât și exerciții de teambuilding. Și la nivel local sunt organizate anual două cocktail-uri, dar și training-uri sau seminarii web în cadrul cărora fiecare membru poate căuta soluții la probleme care îi țin afacerea în loc.

Bizz.Club în viitor

Bizz.Club așteaptă noi membri care vor să găsească inspirație profesională, să afle povești de succes, să își rafineze comunicarea, să invețe cum să se prezinte în 60 de secunde și să aibă acces la educație de business. Întâlnirile din cadrul Bizz.Club sunt dinamice pentru că este singurul astfel de club din Europa care folosește un joc pentru a stimula interacțiunea. Iar acesta este doar unul din lucrurile care îl diferențiază de alte cluburi.

„Noi avem două grupe, una de dimineață și una de după-masă. Construim acum grupa de după-masă. În cadrul întâlnirilor avem și un moment de spotlight, în care fiecare membru își poate prezenta firma. De asemenea, schimbăm referințe prin care transferăm încredere și tot la Bizz dezvoltăm obiceiuri. Oferim un mediu safe în care îți poți face o prezentare de firmă și un mediu în care o poți îmbunătăți, dacă e cazul. Acum pregătim un software prin care antreprenorii vor putea să își ofere mai ușor resurse, recomandări, vor avea acces la contacte și la videoclipuri educaționale. Scopul nostru este să dezvoltăm o interacțiune permanentă”, a mai explicat Călin Iepure.

Bizz.Club își propune să încheie și parteneriate cu traineri internaționali, iar cea mai mare oportunitate pe care o va pune la dispoziție este legată de investiții. „Vrem să aducem un fond de investiții alături de Bizz.Club, care să îi ajute pe antreprenori să crească”, a spus CEO-ul clubului.

În anul 2019, reprezentanții clubului și-au propus să deschidă două francize, iar în anul 2020 va fi țintită Capitala. Bizz.Club este despre dezvoltarea afacerii, despre creșterea brandului personal, despre deschidere și inspirație. Dacă ești antreprenor sau vrei să devii unul, ești invitat să faci parte din acest club pentru că, așa cum spunea Grant Cardone, „succesul nu este ceva ce ți se întâmplă pur și simplu, este ceva ce se întâmplă datorită ție și a acțiunilor tale”.