Primăria Lugoj îşi digitalizează intrarea în instituţie şi pontajul pentru angajaţi, astfel încă de la acces şi până la programarea concediilor totul se va face electronic.
Autorităţile lugojene pregătesc achiziţia unui soft prin care angajaţii primăriei Lugoj să aibă acces în instituţie, dar care se va ocupa şi de pontajul orelor de program sau prin care va putea fi solicitat concediului de odihnă.
„În era tehnologiei găsim pe piaţă o serie de instrumente ce ne simplifică sarcinile şi ne ajută să fim eficienţi, iar unul dintre aceste instrumente este sistemul de control acces şi pontaj. Gestionarea orelor de muncă, a concediilor sau a accesului în instituţie, în funcţie de drepturile fiecărui angajat vor fi doar la un click distanţă. Toate acestea vor elimina activităţile redundante ce se fac săptămânal sau lunar”, a precizat Anca Micşa Oprea, city manager al municipiului.
În primă fază proiectul va fi implementat la clădirea principală a Primăriei Lugoj, urmând ca mai apoi să fie introdus şi la instituţiile pendinte ale primăriei.