PMT, strategie de 170.000 de lei pentru relația cu cetățenii, ca-n Barcelona

primaria timisoara

Primăria Timișoara a lansat o licitație pentru elaborarea unei strategii și cursuri de formare profesională pentru angajați pentru a îmbunătăți relația cu cetățenii. Se pun la bătaie 172.000 de lei.

Contractual cuprinde „Strategie de participare publică a Municipiului Timișoara” și formare profesională pentru grupul țintă aferent proiectului „Simplificarea procesului participativ și decizional în relația cu cetățenii, prin digitalizarea integrată și eficientizarea administrației publice la nivelul Primăriei Municipiului Timișoara”.

Vor fi instruiți 75 de angajați. Câștigătorul contractului va organiza activități aferente derulării cursurilor de formare profesională pentru „dezvoltarea competențelor privind participarea publică” și „dezvoltarea abilităților de comunicare și relaționare cu cetățeanul” finalizate cu certificate de absolvire. La bază vor sta modele din alte țări, precum cel din Barcelona.

gif card de energie dacus 1000x100 Brantner 1000x100px

După cursuri, societatea va face evaluarea funcționarilor. Aceasts presupune, potrivit fișei de date, „evaluarea competențelor angajaților în ceea ce priveste interacțiunea directă cu cetățeanul și reprezentanții societății civile; – evaluarea gradului de satisfacție vizavi de interacțiunea cu instituția a cetățenilor și a altor reprezentanți ai societății civile; – evaluarea percepției externe vizavi de nivelul participării publice”.

Firmele interesate pot depune până în 19 ianuarie.

1000x100 (4) publicitate si promovare online banner maxagro STPT job 1000x200
/** clever pariuri **/ /** sfarsit clever **/