Teoretic, după ce PNL a preluat puterea, pentru Timiș, un fief tradițional de dreapta, s-au promis investiții importante în infrastructură. Firește, nici optimistul foarte darnic în promisiuni Nicolae Robu nu face notă discordantă. Teoretic, de la centru ar urma să se verde peste 65 de milioane de lei doar pentru trei mari proiecte rutiere din cel mai vestic județ al țării.
Este vorba de trei obiective majore: centura ocolitoare de sud a Timișoarei, racordul la autostrada de pe Calea Aradului dar și începerea documentației pentru autostrada Timișoara-Belgrad. Pentru centura de sud, la care promisiunea este că în sfârșit de va intra în pâine cu lucrările, vor fi alocate 40.550.000 de lei. ”La intersecția cu Drumul Boilor va fi o intersecție sub formă de girație, nu neapărat după regulile unui sens giratoriu. Poate fi o girație cu semafoare, cu fluxurile care să fie prioritizate”, a precizat edilul, cu referire la o semaforizare adaptată în funcție de vârful de trafic pe cele două sensuri.
De asemenea, peste 1 milion de lei, mai precis 1.132.000 se vor aloca pentru Studiul de Fezabilitate pentru autostrada Timișoara-Moravița, parte a drumului până la Belgrad. Pentru racordul la autostrada de la bifurcația de pe Calea Aradului spre comuna Sânandrei se alocă 23.906.360 de lei, pentru cei 9 km de drum rapid cu patru benzi, care va mai elibera din tranzitul de acum prin Dumbrăvița și Giarmata. ””Sumele provin din fonduri europene și desigur, sunt și cofinanțări de la statul român. Proiectele sunt gestionate de Compania Națională de Administrației a Infrastructurii Rutiere, cu care vom avea o interacțiune puternică” a precizat Robu.
Conducerea Direcției Regionale de Drumuri și Poduri Timișoara a fost schimbată recentă. Vechiul director era Cristian Ispravnic, arădean și pesedist, cercetat și în dosarul șpăgilor luate de la cei care efectuau transporturi de marfă.