Îmbrâncelile, dar şi proba de sărit „obstacole” pentru obţinerea produselor promoţionale nu au lipsit. Deşi magazinul s-a deschis la ora șapte, clienţii nerăbdători s-au aşezat la coadă cu noaptea în cap. Când s-au deschis uşile, oamenii au dat iama spre rafturi, unde îi așteptau cele mai bune oferte din oraș.
Bătălia mare a fost pe ofertele șoc la mașinile de spălat, aragazuri, cafetiere, dar și la alimentele și fructele proaspete așezate cochet pe rafturi. Nici oferta la uleiul de floarea soarelul nu le-a scăpat din ochi reșițenilor, aceștia golind rafturile într-o oră de la deschiderea magazinului, angajații find nevoiți să facă refill la majoritatea produselor.
[slickr-flickr search=”sets” set=”72157645590057284″]
Prețurile mici și diversitatea de la Penny au lăsat încă din prima zi concurența cu rafturile pline, dar și fără clienți. Asta, întrucât marfa de calitate și la prețuri accesibile a ajuns în casele cumpărătorilor „cât ai zice pește”.
[slickr-flickr search=”sets” set=”72157645178292419″]