O nouă tură de angajări în Primăria Timișoara! 17 posturi, scoase la concurs

primaria timisoara, program in perioada sarbatorilor de iarna

Primăria Timișoara a lansat noi concursuri de angajare la începutul acestui an. Mai precis, instituția are vacante 17 posturi de execuție, care au fost blocate în perioada suspendării organigramei.

Primăria Timișoara anunță că face din nou angajări. Concret, instituția are nevoie de oameni pentru ocuparea a 17 posturi de execuție.

Primăria Timișoara are în prezent 17 posturi de execuție vacante, din perioada blocajelor create de suspendarea organigramei, iar acum că suspendarea a fost respinsă de Tribunalul Timiș, putem continua demersul început. Profesioniștii dornici să preia un post de execuție pentru a aduce o contribuție la calitatea vieții în Timișoara sunt invitați să participe. Jumătate din poziții sunt deschise pentru tinerii care își doresc să schimbe în bine comunitatea lor și să aducă o energie nouă în administrația locală. Trei posturi sunt de debutant și nu necesită experiență anterioară, iar șase posturi au ca cerință un an de vechime în specializarea studiilor. Posturile pe care vi le propunem sunt dispuse în diverse domenii de activitate ale aparatului Primăriei și necesită studii superioare (diplomă de licență), cunoștințe intermediare de IT (MS Office Suite) și aproape minimum o limbă străină, în cea mai mare parte engleză nivel mediu. Cerințele de limbă, de specializare a studiilor superioare și de vechime variază în funcție de poziția respectivă”, au informat reprezentanții instituției..

gif card de energie dacus 1000x100 Brantner 1000x100px

Posturile vacante se află în cadrul următoarelor departamente: Planificare Strategică și Monitorizare Investiții – minim 1 an experiență; Comunicare – debutant; Comunicare – minim 1 an experiență; Juridic – minim 7 ani experiență; Juridic – minim 5 ani experiență; Audit Public Intern – minim 7 ani experiență; Digitalizare – minim 1 an experiență; Digitalizare – minim 7 ani experiență; Corpul de Control – minim 7 ani experiență; Resurse Umane – minim 7 ani experiență; Achiziții Publice – minim 1 an experiență; Servicii Suport (Administrativ) – minim 5 ani experiență – acest post nu necesită cunoștințe de limbă străină; Guvernanță Corporativă – debutant; Cultură și Turism – minim 5 ani experiență; Politici Publice și Calitatea Vieții – minim 1 an experiență; Amenajare Peisagistica, Biodiversitate si Ape – debutant; Relații cu Mediul de Afaceri – minim 1 an experiență.

Termenul de depunere al dosarelor este data de 15 februarie, la ora 16.00. Dosarele se depun fizic la Primăria Timișoara, Bulevardul C.D. Loga, nr. 1. Detaliile despre bibliografie, cerințe de studii și alte detalii sunt disponibile AICI și AICI!

1000x100 (4) publicitate si promovare online banner maxagro STPT job 1000x200
/** clever pariuri **/ /** sfarsit clever **/