Mersul pe jos face piciorul frumos! Lugojul a rămas fără transport în comun. Peste 1.000 de lugojeni – afectați

Un nou eşec al administraţiei Boldea loveşte din plin în lugojeni, care au rămas fără transport în comun, după ce licenţele de traseu, operate de către Meridian 22, au expirat vineri.

Meridian 22 a fost singura societate care a participat la licitaţia pentru acest serviciu, după ce în luna decembrie a fost prelungită, în limitele legii, licenţa de operare, pentru ca oraşul să nu rămână fără transport în comun. Surse din Primărie au afirmat că societatea lugojeană nu a reuşit să depună toate actele necesare şi să clarifice lămuririle solicitate, în timp ce Meridian 22 susţine contrariul.

„Am participat la licitaţie, am fost singurii care s-au înscris. Am depus apoi actele, au fost solicitate lămuriri şi am fost anunţaţi că documentele sunt în evaluare. Noi trebuie să semnăm, nu mai sunt necesare acte, doar o şedinţă de consiliu care să valideze procedura.”, a comunicat Meridian 22.

Societatea a înaintat deja o adresă către Primăria Lugoj, prin care a anunţat că începând de luni nu mai poate asigura continuitatea serviciului de transport public.

Interesant este şi modul pe care Primăria Lugoj l-a ales pentru a anunța incapacitatea de a asigura transportul în comun. Primarul Francisc Boldea a propus ca șoferii Meridian 22 să circule luni-dimineaţa cu maşinile mici pe traseu şi să îi anunţe pe cei din staţiile de autobuz că mijloacele de transport în comun sunt reţinute pe termen nelimitat la garaj.

Operarea mijloacelor de transport în comun, fără licenţă de traseu, poate duce la amenzi uriaşe, reţinerea autobuzelor şi a microbuzelor sau chiar la dosar penal, în cazul unor evenimente nefericite.

Aşadar, până la transportul electric, cu care administraţia Boldea se laudă, Lugojul va avea cel mai ecologic tip de transport public: mersul pe jos!