„Maidan”, brandul băieților de cartier, al golanilor care se descurcă în orice situație, lansat de doi caransebeșeni!

Un brand nou, inspirat din viață, lansat recent de doi tineri din Caransebeș! Călin Popescu și Cristi Mușat spun că „Maidan” reprezintă un omagiu adus adaptabilității și inventivității tinerilor români, aflați permanent în momente de cumpănă, la ruptura dintre Orient și Occident, într-un labirint nesfârșit al încercării și provocărilor.

„MAIDAN-ul te-a educat și a fost cel care te-a făcut să mergi mai departe plin de ambiție, fără să privești înapoi”, spune Călin Popescu, un antreprenor român și Chief Technology Officer (CTO), stabilit în Germania, co-fondator al mai multor companii și proiecte tech, advisor și mentor în mediul start-up.

Călin a absolvit Colegiul „Traian Doda” din Caransebeș, Central Saint Martins College of Arts and Design în Londra cu un Master în Innovation Management & Applied Imagination in the Creative Industries. El l-a ajutat cu partea operațională pe Cristi Mușat, cel care a venit cu ideea mărcii MAIDAN și realizarea unor produse care prind atât la băieți cât, și la fete. Gama de produse MAIDAN conține note ce rememorează printr-un design premium amintirile copilăriei, orele petrecute pe stradă, anii adolescenței și maturității. MAIDAN este rememorarea trecutului prin rafinarea prezentului, spune Cristi Mușat, un tânăr pasionat de vestimentația urbană și de viața tinerilor din România, știind că zilnic sunt supuși la tot felul de încercări.

Până acum au fost lansate pe piața on line șepci universale marca MAIDAN și urmează genți, portmonee și rucsacuri, cu sloganul: „El e golan, dar mulți oameni de succes, cel mai probabil, au pornit de unde era el”.

Brandul  MAIDAN, inspirat din viață, reprezintă băiatul de cartier, golanul care se descurcă în orice situație și mereu o scoate la capăt, indiferent de problemele care îi apar în viață.


/** clever pariuri **/ /** sfarsit clever **/