Telefoanele smart și accesul la tehnologie au transformat misiunea fotografilor într-una aproape imposibilă. Asta, pentru că pretențiile sunt tot mai mari pe piață, iar concurența, una de nedescris.
Deși kitch-ul nu poate fi eliminat în totalitate, prin natura pretențiilor emise de cei fotografiați, care nu sunt specialiști întotdeauna, fotografii sunt obligați să ducă muncă de convingere pentru ca în cele din urmă să poată învinge bunul gust.
[slickr-flickr search=”sets” set=”72157657643035185″]
„Noi le explicăm viziunea noastră și mă bucur că cei care ne contactează apreciază ceea ce facem. În materie de clienți pot spune că suntem norocoși, pentru că aceștia aleg să ne lase să fotografiem și să filmăm așa cum știm mai bine, pe baza muncii noastre anterioare, pe care le-o expunem în momentul contractării”, a declarat Flavius Partan, reprezentantul Artan Media pentru www.expressdebanat.ro.
Atunci când vine vorba despre un trend anume în materie de evenimente, fotograful explică faptul că nu poate fi definită o linie generală. „Ne adaptăm în funcție de locație, de client și de natura evenimentului. Dacă ar fi să spun care sunt pozele mele preferate, mi-ar fi greu să mă exprim, însă cele spontane, de detaliu, cred că sunt cele mai sugestive. De altfel, secretul unor fotografii reușite este tocmai acesta: să surprinzi dincolo de ceea ce vezi! Nu înseamnă să ai neapărat viziune, ci să simți oamenii”, a precizat Partan, care preferă stilul foto jurnalistic în abordarea media a evenimentelor.
[slickr-flickr search=”sets” set=”72157655311701533″]
Partea bună a lucrurilor, pentru clienți, este că piața media s-a dezvoltat atât de puternic încât oferta este una largă, iar oamenii au de unde alege atât în funcție de preț, cât și în funcție de ceea ce își doresc. Pe de altă parte, asta îi obligă de fotografi să investească mii de euro în tehnologie.