Impactul pe care compania Iulius l-a avut în regenerarea urbană a Timișoarei, în decurs de 20 de ani

Pe lângă experiența shopping-ului, grupul Iulius s-a axat, în decursul a 20 de ani de când este prezent în Timișoara, pe revitalizarea orașului și pe evoluția la unison cu diverse concepte din lume. Dovadă sunt mai multe realizări ale companiei, aflate chiar în mijlocul orașului de pe Bega.

Printre marile proiecte Iulius se numără ansamblul de clădiri verzi United Business Center, care au ajutat la atragerea unor companii renumite și la creșterea forței de muncă în zonă. Ulterior, Iulius Town a devenit un pol al sectorului de business al regiunii – cu peste 50.000 mp de spații office premium, 30 de companii, peste 5.000 de angajați și 120.000 mp de spații de shopping cu peste 450 de branduri, restaurante, cafenele tematice, săli de conferință, centru de sport, dar și numeroase opțiuni de petrecere a timpului liber.

Grija față de natură s-a remarcat prin Iulius Gardens, grădinile verzi din mijlocul centrului comercial. Ideea de natură în mijlocul orașului este un concept de standarde internaționale, iar pe timp de pandemie a fost binevenită pentru organizarea evenimentelor culturale din oraș.

Mai mult decât atât, grupul Iulius s-a concentrat și pe investiția într-un pasaj subteran care să lege două mari artere stradale, prin inima centrului comercial și anume – Iulius UnderTown, care a fost donat municipalității și care face legătura între Calea Sever Bocu și Piața Consiliul Europei. Prin această construcție s-a contribuit la fluidizarea traficului în zonă și accesul mai rapid dintr-o parte în alta. Tot în Iulius Town sunt aproximativ 4.000 de locuri de parcare, supraetajate, subterane și pentru bicicliști, o necesitate actuală pentru timișoreni.

Pentru toate acestea, investiția Iulius în Timișoara a fost aproximată la 750 milioane de euro.

CITEȘTE ȘI: De 15 ani în Timișoara. Cum s-a transformat o zonă industrială în cel mai mare centru comercial din vestul țării?