Primarul Francisc Boldea a inițiat un proiect de hotărâre referitor la acordarea de facilităţi fiscale, prin anularea accesoriilor de plată, reprezentând dobânzi şi penalităţi aferente obligaţiilor fiscale datorate bugetului local al municipiului Lugoj.
Destinatarii reglementării sunt debitorii persoane juridice, persoane fizice sau entităţi fără personalitate juridică, ce la data de 31 decembrie 2018, inclusiv, figurau cu obligaţii principale bugetare restante administrate de organul fiscal, sub un milion de lei.
De această prevedere pot beneficia și datornicii care au obligații principale restante, la data de 31 decembrie 2018, de un milion de lei sau mai mari. Numărul estimativ al beneficiarilor este de aproximativ 5.000, iar valoarea estimată a facilităţilor este de aproximativ 5,7 milioane lei. Valoarea totală a sumelor datorate la bugetul local de persoanele fizice şi juridice din municipiul Lugoj se ridică la circa cinci milioane de euro.
Un alt proiect interesant este cel legat de aprobarea alipirii, într-o singură parcelă în suprafaţă totală de 76,138 m.p. a unor imobile şi terenuri aparţinând domeniului privat al municipiului Lugoj, în zona dintre fosta autogară și malul râului Timiș. Comasarea terenului, într-o singură suprafață, se face pentru că Primăria Lugoj a depus un proiect la Compania Națională de Investiții pentru finanțarea construcției unui stadion de antrenament de 500 de locuri.
„Proiectul pentru noul stadion implică și o bază de pregătire și de antrenament, care va fi ridicată exact pe această suprafaţă. Noi suntem deja în lista de sinteză, prinși cu proiectul, la CNI, altfel nu ne cereau să facem aceste demersuri. Stadionul mare va avea 5.000 de locuri, cu tot ce înseamnă el: nocturnă, tribune noi, vestiare, tabelă nouă și așa mai departe”, a explicat primarul Francisc Boldea.
Cele două proiecte vor fi analizate în şedinţa ordinară a Consiliului Local, programată pentru data de joi, 24 octombrie, de la ora 14.00.