Grand Hotel Minerva se adaptează pandemiei! Show-uri live de muzică, gătit și servicii balneare pentru oaspeți

Entertainment în siguranță, deviza Grand Hotel Minerva! Businessul a înțeles cum să se adapteze condițiilor impuse de pandemie. Cadre medicale efectuează triajul epidemiologic și, cu toate că zona spa nu este funcțională, distracția este la ordinea zilei pe terasa hotelului. Showurile de muzică sau cooking live sunt apreciate de clienți și se așteaptă un program special de Sfânta Maria.

Grand Hotel Minerva respectă cu strictețe toate normele impuse de Guvern. Dacă la supermarketuri triajul se face de către paznici, la hotelul din Băile Herculane cadrele medicale sunt cele care efectuează procedura. După o perioadă în care locația a fost obligată să stea închisă, nici acum nu funcționează la capacite maximă. Cu toate că zona spa nu este deschisă, servicii precum ozonoterapia, tecar terapia, laser terapia, magnetoterapia și electroterapia sunt încă disponibile. „Nu funcționăm cu zona spa, unul dintre punctele noastre forte, pentru că așa prevede legislația în vigoare. Zona de saună și bazinele de înot nu funcționează, dar permitem accesul la sala de fitness și la o terasă exterioară cu șezlonguri. Ca măsuri suplimentare, se practică o igienizare și o dezinfectare mult mai amplă. Facem triaj epidemiologic la intrare în hotel cu personal medical. Avem asistentă medicală, salariata noastră din cadrul centrului de tratament, care face triajul epidemiologic al oaspeților la check-in. Ca unitate hotelieră, suntem obligați să facem triajul doar că noi o facem cu personal medical.”, a explicat reprezentantul hotelului, Cătălina Iovan.

În acest sezon, turiștii sunt exclusiv români. Restricțiile de călătorie au descurajat cetățeni din alte țări să viziteze Băile Herculane, dar nu și clienții din Timișoara, Arad, Dolj, Gorj sau București. Sistemul de vouchere de vacanță este foarte apreciat de către cei care trec pragul Grand Hotel Minerva, unde calitatea este pe primul loc. „Lumea își dorește să călătorească. Oamenii au fost afectați fără doar și poate la nivel psihic. Din cauză că a trebuit să stăm închiși, că nu ne-am văzut cu cei dragi și nu am putut să părăsim localitățile în care locuim, oamenii își doresc foarte mult să călătorească și știu că în stațiunea Băile Herculane nu a fost niciun caz confirmat de coronvairus până acum. De altfel, nici în Caraș-Severin nu avem foarte multe cazuri.”, a declarat reprezentantul Grand Hotel Minerva Băile Herculane.

Good vibes only from GHM !www.hotelminerva.ro0770 945 105 & 0770 949 389 & 0770 941 511

Posted by Grand Hotel Minerva Baile Herculane on Monday, August 10, 2020

Entertainmentul s-a mutat pe terasă, unde oaspeții hotelului se bucură de programe de muzică live și show-uri de cooking. Se pregătește un program pentru sărbătoarea Sfintei Maria, unde voia bună dictează.

Soluția pentru perioada următoare este adaptarea. Pandemia lansează provocări către HoReCa, dar afacerile capabile să se plieze condițiilor epidemiologice vor fi cele câștigătoare. „Dacă pandemia va dura, se pune problema ca noi, hotelierii, să ne adaptăm. Businessurile trebuie să meargă înainte. Respectăm măsurile care se impun și mergem mai departe. Avem salariați, oameni au familii. Nu se poate închide lumea și acest domeniu de activitate.”, consideră Cătălina Iovan.