FOTO Fritz: Servicii de secolul XXI în noul sediu al Direcției Fiscale

df1
explo 1000x200

Primăria Timișoara pune la dispoziția cetățenilor, începând de astăzi, un sediu modern pentru Direcția Fiscală. Instituția și-a mutat activitatea la Iulius Mall, într-un spațiu care a fost pus la punct în urma unei investiții care se ridică la 6,5 milioane de lei. „Aici putem oferi servicii de secol XXI atât funcționarilor, cât și timișorenilor”, a afirmat Dominic Fritz.

Servicii de o calitate mai bună pentru timișorenii care au de plătit taxe și impozite locale. Primăria Timișoara a inaugurat, luni, noul sediu al Direcției Fiscale. Instituția și-a mutat activitatea într-un spațiu modern din cadrul Iulius Town, care a fost amenajat și dotat în urma unei investiții care se ridică la 6,5 milioane de lei.

Mă bucur că astăzi putem deschide această clădire, care poate să exemplifice cum Direcția Fiscală și Primăria Timișoara vor să lucreze cu publicul. Este aerisit, ghișeele sunt deschise, oferind condiții de secol XXI atât pentru cetățeni, cât și pentru funcționari. Acest nou sediu este un exemplu al interacțiunii pe care ne-o dorim, de azi înainte, între administrație și timișoreni“, a afirmat Dominic Fritz, primarul Timișoarei.

Potrivit reprezentanților instituției, Direcția Fiscală interacționează anual cu 207.000 de persoane fizice și 25.000 de persoane juridice.

df2

Prin eforturile de modernizare ale Direcției Fiscale, Timișoara este, astăzi, orașul cu cei mai mulți utilizatori ai platformei online: 140.748 de persoane, mai mult de jumătate din totalul de 207.000. Este un prag important, pe calea începută în anul 2001, când Timișoara a fost primul oraș din România care introducea sistemul de plată online a taxelor și impozitelor, situându-se în avangarda reformării structurale a administrației publice românești”, a informat Primăria Timișoara.

În prezent, cetățenii pot depune online toate tipurile de documente și pot primi, tot online, răspunsurile, întregul proces fiind digitalizat.

df5

df4

df3

banner 970 x 250