Primăria Timișoara a finalizat procedura de achiziție a serviciilor de reprezentare în instanță în cazul litigiilor declanșate de noua organigramă. În urmă cu trei zile, Tribunalul Timiș a dispus suspendarea noii organigrame și a pus pe pauză toate concursurile de angajare în instituție. Primarul a anunțat că va face recurs.
Vă reamintim, sunt 33 de funcționari din Primăria Timișoara care au dat în judecată Consiliul local și pe Dominic Fritz, nemulțumiți de prevederile noii organigrame. După declanșarea procesului, consilierii au aprobat, la solicitarea primarului, o hotărâre prin care au dat undă verde Executivului pentru contractarea unor servicii juridice externe.
Sindicaliștii din primărie au anunțat recent o primă victorie în proces. Tribunalul Timiș a decis suspendarea noii organigrame și a concursurilor de angajare.
Acum primăria a finalizat procedura de atribuire directă a serviciilor juridice de reprezentare în acest proces. Au fost depuse două proiecte, iar selecția s-a făcut în baza criteriului calitate/preț. Astfel, de litigiul cu angajații nemulțumiți se vor ocupa avocații societății de avocatură „Stănilă și Asociații”, firma decanului Baroului Timiș, Sergiu Stănilă. Valoarea estimată a contractului este de 99.000 lei, fără TVA, un tarif de 220 lei/oră.