Evenimente educaționale de business și management de înalt nivel, organizate în această toamnă la Timișoara

curs doru supeala

Patru evenimente educaționale excepționale și de înaltă clasă academică vor fi organizate în această toamnă la Timișoara. Acestea sunt destinate antreprenorilor, managerilor de organizații și specialiștilor din business, marketing și resurse umane.

Aceste programe sunt create și prezentate de mentori cu dublă experiență de înalt nivel: atât în management, cât și în spațiul intelectual și universitar de elită și au avut deja succesul binemeritat la București, Cluj, Brașov și Iași.

Employer Branding 100% Masterclass, cu Doru Șupeală

Este un masterclass pentru antreprenori, manageri și specialiști HR și marketing. Framework, strategie, principii, metode, instrumente, tendințe, KPIs și acțiuni tactice specifice Brandului de Angajator. Acest Masterclass este destinat cu precădere antreprenorilor și top managerilor, dar și profesioniștilor din HR și Marketing care activează în prezent în managementul brandului de angajator și al resursei umane în organizații.

eveniment business (1)

Doru Șupeală este Managing Director al Școlii SPOR, consultant de strategie, business și marketing pentru mai multe companii și CEO al firmei de consultanță Playmaker. Are un Executive MBA la Hull University Business School, Licență și Master în Marketing la FSEGA – Universitatea Babeș-Bolyai și a absolvit Jurnalism și Comunicare la Universitatea Transilvania Brașov. Este doctorand al Universității Babeș-Bolyai – FSEGA, cu o temă de cercetare în managementul creativității și inovației. A fost director de marketing, comunicare sau procurement în mai multe companii locale sau multinaționale, între care Selgros, IKEA, Betfair, Onyx Beacon, AirportLabs, Ramada Brașov sau InNutsFund, jurnalist și manager editorial la ProTV, Radio Brașov și MixMediaGroup și consultant de comunicare al Autoliv. A publicat două cărți de Marketing și Management (Employer Branding 100% – Editura Curtea veche, 2021 și Experiența Face Diferența – Editura Libris, 2017), un articol științific despre employer branding (Inspire to hire and win the war for talents – Marketing from Information to Decision Journal – DeGruyter, Berlin, 2019)”, transmit organizatorii.

Mai multe detalii despre eveniment pot fi găsite AICI și AICI.

Cuvinte care Conving: The Copywriter’s Mindset, cu Florin Dumitrescu

Un curs despre mentalitatea copywriterului și mintea sa creativă, care prilejuiește o călătorie fascinantă și educativă în lingvistică, semiotică, psihologie, sociologie și antropologie, totul condimentat cu mult umor. Cursul se adresează în primul rând profesioniștilor și practicienilor din marketing și comunicare, dar este extrem de folositor oricui dorește să înțeleagă fundamentele procesului creativ în copywriting și apoi să producă și să publice conținut original și eficient în comunicarea publică.

eveniment business (4)

„Florin Dumitrescu a intrat în lumea comunicării și publicității în anul 1996 când a început primul său contract cu o agenție de advertising din București. A lucrat în agenții multinaționale și independente de publicitate (copywriter, creative director, strategist) și branding (brand rhetorics director, web writer), pentru conturi din aproape toate categoriile de produse și servicii, iar în ultimii ani, în televiziuni (copywriter de promo, creative director, strategist). Doctor în socio-antropologie și master în lingvistică, Florin predă actualmente un curs de antropologie a consumului la Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării din București, la Facultatea de Filologie din Brașov și un curs de Effective Copywriting la Institutul de Marketing din București. În paralel, Florin este pasionat de muzică și scrie versuri pentru cântece. Este autorul textelor din celebrele piese ale formației Sarmalele Reci: Prostia la putere, Șpriț de vară, Nicu Ceaușescu președinte, Violeta, Ana are mere, Țara te vrea prost, Telefonul nu mai sună, Gașca de la bloc”, au mai transmis organizatorii.

Mai multe detalii despre eveniment pot fi găsite AICI și AICI.

Brand Strategy Masterclass, cu Mihai Bonca

Masterclass de două zile pentru antreprenori, top manageri și profesioniști din Marketing și Advertising. Transformă-ți brandul într-un succes de piață – de la Brand Strategy la Creative Execution. Acest Masterclass de Brand Management se adresează tuturor profesioniștilor și antreprenorilor activi care doresc să asimileze sau să actualizeze o bază solidă de cunoștințe și instrumente de marketing și gestionare a brandurilor: specialiști și manageri experimentați în marketing, coordonatori, experți, brand manageri, marketing manageri, manageri de comunicare sau responsabili cu implementarea activităților de marketing la nivel operațional.

În urma participării la curs veți acumula cunoștințe și tehnici cu ajutorul cărora veți putea aprofunda înțelegerea și aplicarea conceptelor de brand în structura marketingului strategic, de la descoperirea ADN-ului unei mărci la execuția comunicării și crearea unui „scenariu ideal” de construcție a unei mărci, urmând firul logic al strategiei.

eveniment business (2)

„Mihai Bonca este Marketing Professor la Maastricht School of Management, The Entrepreneurship Academy și Universitatea Alternativă. Deține un Executive MBA la Oxford University, Said Business School (2017 – 2019). Câștigător al 20 de premii Effie, Internetics și la Portoroz pentru eficiența campaniilor de branding și marketing derulate pentru mărcile pe care le-a creat sau manageriat. A lucrat ca Brand Manager (2003 – 2012) pentru Ursus Breweries/ SABMiller; Marketing Director (2012 – 2015): Bergenbier SA/ Molson Coors; Group Marketing Director (2015): eMAG/ Naspers. Mihai Bonca are peste 15 ani de experiență în companii multinaționale, ca brand manager și director de marketing. În 2015 a fondat Brand Architects, un boutique de strategie, consultanță și training, derulând proiecte de consultanță și training: positioning development, brand strategy, communication strategy, employer branding pentru  Antibiotice, Almette, Bancpost, BCR, Bitdefender, Direct Booking, FRF, GfK, Hochland, Ipsos, Noriel, Provident, Pain Plaisir, TREND Consulting, Tymbark”, transmit organizatorii.

Mai multe detalii despre eveniment pot fi găsite AICI și AICI.

Workshop de Employer Branding: Metoda 5D, cu Doru Șupeală

Workshop pentru profesioniști și practicieni. Grupați în trei echipe, analizăm, (re)construim și comunicăm Brandul de Angajator pentru organizații reale sau fictive alese de participanți. Metoda 5D: Discover – Design – Develop – Deliver + Differentiate. Acest atelier practic este destinat cu precădere practicienilor și profesioniștilor din HR și Marketing care asigură managementul brandului de angajator și al resursei umane în organizații.

eveniment business (3)

Mai multe detalii despre eveniment pot fi găsite AICI și AICI.


/** clever pariuri **/ /** sfarsit clever **/