„Este o stupizenie să crezi că cineva a plătit aproape 5 milioane de euro doar ca să îi facă cuiva campanie!”

Rivalii politici spun că investiția CEETRUS pe platforma Mociur face parte din campania electorală a primarului Popa. Liberalul consideră afirmația stupidă și explică de ce evenimentul de pe platformă a coincis cu perioada de campanie. Ioan Popa este încântat că a reușit să convingă CEETRUS să investească în Reșița și spune că oamenii merită un mall de tipul Iulius Town.

Ioan Popa a explicat procesul anevoios prin care CEETRUS a trecut pentru a intra în posesia terenului de pe platforma Mociur. Suprapunerea achiziției cu campania electorală a dat naștere unor atacuri din partea competitorilor lui Popa și lansarea ideii că totul face parte din marketingul politic. Primarul a descris criticile: o stupizenie. „CEETRUS, fostul Immochan, a achiziționat 30 de hectare de teren în platforma Mociur acum doi ani și ceva. Acolo a mai rămas o parcela de șapte hectare a unei firme aflată în insolvență. Procedurile de insolvență au fost îngrozitoare. Masa credală a fost contestată, au fost o grămadă de întâlniri. Abia în 4 august anul acesta a fost licitație de vânzare pentru acele șapte hectare. A câștigat-o CEETRUS. A așteptat o lună de zile, termenul în care oricine poate contesta procedura și s-a validat procedura în 5-6 septembrie. Din această cauză abia acum au ieșit cu masterplanul, care este făcut de fapt de vreo două-trei luni. Este o stupizenie să crezi că cineva a plătit aproape 5 milioane de euro pe niște terenuri doar ca să îi facă cuiva campanie electorală!”

„Oamenii au adus firma Carpentier din Paris, una dintre cele mai mari firme din Europa de urbanism care a făcut acest masterplan. Lucrurile sunt într-adevăr serioase, oamenii au un mall făcut la Brașov și nu numai. Practic, tot ce înseamnă rețelele în care există Auchan în România au în spate CEETRUS. Eu mă bucur că am reușit să îi convingem să vină aici. Sunt convins că vor face o treabă extraordinară. Aș fi fost extrem de dezamăgit să fi venit altcineva în locul lor”.
Viitorul mall este gândit atent la arhitectura orașului și va încânta prin designul său. Ioan Popa a mărturisit că este încântat că CEETRUS a câștigat proiectul în locul altor jucători de pe piață pentru că nu vrea în niciun caz un mall ca cel de la intrarea în Timișoara. „Mai există câțiva dezvoltatori imobiliari pe partea de retail, dar unii fac malluri cum e mallul de pe Șagului, cum intri în Timișoara, pe stânga, căruia i se spune în Timișoara generic mallul săracilor pentru că are trei-patru cutii, o parcare foarte mare și asta e. Comparativ cu ce a făcut Iulian Dascălu la Iulius Mall, care la ora asta e ca un orășel superb în care te plimbi, cu fântâni. Gândiți-vă că aveam aceste două opțiuni pentru Reșița și a ajuns la noi varianta care se uită un pic spre public, se uită spre comunitate, lucrează aerisit, cu spații mari, și în afară de cumpărături sunt tot felul de alte centre în care copii, tinerii și vârstnicii pot să își petreacă timpul”.

(E)