Drumuri ca-n palmă și linii ferate rapide spre Timișoara, capitala culturală a Europei!

Ministrul Transporturilor și directorul Regionalei CFR din Timișoara au dezvăluit un amplu program de modernizare și dezvoltare a căilor de transport rutiere și feroviare care vizează Timișul și județele învecinate, totul urmând să fie finalizat până în 2021, când în capitala Banatului sunt așteptați milioane de turiști.

Răzvan Cuc a promis mulți kilometri noi de drum înspre capitala culturală europeană, dar și dinspre acesasta către zonele mirifice din Banatul Montan sau către Arad, Hunedoara și până la Cluj. Alexandru Simu a adăugat investiții importante pe linia ferată și modernizarea mai multor gări, începând cu cea din Timișoara. Evenimentele din programul Timișoara 2021 – Capitală Europeană a Culturii vor atrage, spun organizatorii, câteva milioane de turiști, iar după cum spunea Horațiu Rada, aceștia vor vizita și tot ce e mai frumos în apropierea orașului de pe Bega. Infrastructura de astăzi e însă mult deficitară, tocmai de aceea, a dat asigurări ministrul Transporturilor, se va lucra intens în perioada următoare.


„Centura este în lucru. Avem constructorii, s-a și semnat contractul. La autostrăzi, evident că anul ăsta mi-am asumat finalizarea loturilor 3 și 4 pe Lugoj – Deva, darea în circulație. Pe rețeaua de drumuri naționale, domnul director de pe Timișoara are un proiect foarte amplu, foarte ambițios pentru așternerea de covoare, lucrat în regie proprie. Sunt bani, de ei depinde cum își cheltuie banii. Tot timpul toată lumea vine și spune ministrului, dar să știți că avem directori și de DRDP-uri care au o autonomie totală. Noi le dăm bani și ei să îi folosească, nu tebuie să-i învăt eu! Eu vreau ca regionalii să fie proactivi, să gândească, că de asta sunt în funcție”, a declarat Răzvan Cuc.

gif card de energie dacus 1000x100 Brantner 1000x100px

Alexandru Simu, directorul Regionalei CF Timișoara, și-a luat la rândul său mai multe angajamente. Calea ferată are, după data de 15, Cosiliul tehnico-economic al companiei pentru avizarea expertizei la gara din Timișoara. Am înțeles că acum se va da acordul de mediu pentru studiul de fezabilitate al liniei coridorului 4, ramura sudică, Arad – Timișoara – Lugoj – Carasebeș, care va intra automat în proiectare și execuție în acest an. Fiind în 2021 capitală culturală, am pregătit și procedura de lansare pe SEAP a caietului de sarcini proiectare și execuție la clădirea de călători la gara din Timișoara și pâîn 2021 sper să o finalizăm!”, a precizat Simu.

De un tratament asemănător ar urma, spune același Simu, să se bucure și gările din Băile Herculane și Reșița, unde, de asemenea, ar trebui să coboare foarte mulți turiști în 2021!

1000x100 (4) publicitate si promovare online banner maxagro STPT job 1000x200
/** clever pariuri **/ /** sfarsit clever **/