DRDP Timișoara lucrează pentru a oferi cât de cât confort șoferilor care circulă în zona șantierului „înghețat” al centurii de sud, până la atribuirea contractului.
Lucrările variantei de ocolire pe partea de sud au fost oprite după rezilierea contractului și încă nu există un nou constructor. Documentația pentru validare în SEAP pentru lansarea noii licitații a fost transmisă în urmă cu 3 zile.
Între timp, în zona Freidorf, la km 0+300 al viitoarei centuri de ocolire Timișoara Sud, Secția Producție a DRDP Timișoara așterne provizoriu mixtură asfaltică pentru asigurarea unor condiții de circulație rutieră cât mai optime în zona de șantier, până la atribuirea unui nou contract pentru restul de execuție al variantei de ocolire.
„În această zonă este prevăzută a se amenaja o intersecție giratorie a centurii cu strada Paul Morand și un acces la unitățile economice a zonei industriale”, explică DRDP Timișoara.
După atribuirea contractului, antreprenorul va avea la dispoziție 12 luni pentru a finaliza lucrările. Stadiul acestora este acum de 60%. La ultima vizită în Timișoara, ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu, spunea că centura ar putea fi gata până la finalul acestui an, dacă viitorul constructor va avea o mobilizare bună.
Varianta de ocolire a Timișoarei pe partea de sud va avea peste 26 de kilometri. Contractul inițial a fost semnat pentru 60 de milioane de euro.