Dobra: Proiectul centurii ocolitoare a Timișoarei, demarat când Grindeanu era prim-ministru. Începe să se vadă ”luminița” de la capătul drumului

Președintele Consiliului Județean Timiș spune că administrația pe care o conduce a conectat comunele din zona periurbană Timișoarei la centura de ocolire sud a municipiului și că speră ca termenul în care lucrările trebuie să fie încheiate să fie respectat de constructor. 

Într-o postare publicată pe Facebook, Călin Dobra, candidatul PSD la șefia CJ Timiș, apare umăr la umăr cu fostul premier Sorin Grindeanu, într-o vizită pe șantierul centurii ocolitoare a Timișoarei. ”Doamne ajută că începe să se vadă «luminița» de la capătul drumului”, comentează Dobra.

„Văd că în campania electorală foarte mulți își asumă acest proiect. Cred că e foarte important ca timișenii să știe realitatea. Acest proiect a fost demarat în 2017, când Sorin Grindeanu era prim-ministrul României și a fost ferm în ceea ce înseamnă demararea, de către Ministerul Transporturilor, a acestui proiect. E un proiect important pentru întreaga zonă. Este un proiect pe o lungime de aproximativ 26 de km, în valoare de 270 de milioane de lei. Sper constructorul să respecte termenul de implementare a acestui proiect, pentru că am reușit la nivelul consiliului județean să conectăm comunele din zona periurbană la centura de ocolire sud”, a declarat Călin Dobra în video-ul postat pe Facebook.

La rândul său, Grindeanu a spus: „Acest proiect, dincolo de tot ceea ce se spune, a fost deblocat în perioada în care eram prim-ministru. Aceste lucruri sunt cât se poate de adevărate și dovedibile. Așa că dincolo de lauda unora sau a altora, rămân realitățile. Eu sper ca lucrările începute în urmă cu câteva luni să continue în ritmul pe care s-au angajat că o să îl aibă constructorii. Bucuria mea a fost, atunci când am fost prim-ministru, să pot dă deblochez acest proiect extrem de important pentru Timișoara.”

Varianta de ocolire Timișoara Sud va avea o lungime de aproape 26 km și va lega DJ591 și DN6 prin sudul orașului. Șoseaua este proiectată cu câte o bandă pe sens, iar antreprenor este Tirrena Scavi. Finanțarea provine din fonduri europene (75% – Programul Operațional Infrastructura Mare 2014-2020) și 25% – contribuție proprie. Lucrările ar trebui să fie gata în doi ani, cu o garanție de 10 ani.

(E)