Descoperă primul model hibrid produs în România: Ford PUMA! Eveniment organizat de Casa Auto Timișoara

Bănățenii sunt invitați să pășească în noua eră a mașinilor electrice hibrid în cadrul unui eveniment organizat la Showroomul Ford al Casei Auto Timișoara.

Noul Ford Puma Titanium 1.0l EcoBoost 125 CP și transmisie manuală în 6 trepte vine la pachet cu o serie de tehnologii concepute pentru a te ajuta să profiți la maximum de viața modernă de astăzi: radio SYNC cu ecran tactil de 8”, DAB, 2 porturi USB, 7 difuzoare și funcționalitate iPod, pilot automat cu limitator de viteză, scaune față cu masaj lombar, navigație, aer condiționat cu reglare manuală, jante aliaj de 17”.

Viitorul spune: acolo unde apare o provocare, îndrăznește, fii primul și dă tot ce ai mai bun! Te așteptăm marți, 18 februarie 2020, începând cu ora 18:00, la Showroomul nostru Ford, din Calea Șagului nr. 199, să descoperi primul model hybrid produs în România: Ford PUMA.”, au transmis organizatorii evenimentului. 

Casa Auto Timișoara este Centru Autorizat de Vânzări și Service pentru mărcile Mercedes-Benz, Mitsubishi, Ford și Hyundai. Compania deține și un parc de auto rulate multimarcă sau oferă serviciul de auto rulate pe comandă. Cu o prezență pe piața locală de peste 24 de ani și cu o structură organizatorică și servicii aliniate la standarde europene, Casa Auto Timișoara este unul dintre cei mai specializați dealeri în comercializarea și servisarea auto din zonă.

Serviciile puse la dispoziția clienților sunt:

  • vânzare autovehicule noi
  • vânzare autovehicule rulate
  • soluții de finanțare și asigurări
  • Business Solutions – flote auto
  • sistemul de vânzare trade in / buy-back
  • comercializarea de piese de schimb și accesorii
  • Bosch Car Service – service multimarca
  • revizii periodice in perioada de garanție și post garanție
  • operații de tinichigerie/vopsitorie
  • consiliere pentru daune 24/24
  • mașina la schimb

Casa Auto Timișoara este membră a Grupului Țiriac și face parte din rețeaua de dealeri TiriacAuto care își desfășoară activitatea în 65 de locații mono-brand sau multi-brand, asigurând o acoperire națională și oferind servicii complete și diferențiate în funcție de cerințele fiecărui client.